close
標題:

訪問成日飲咖啡既人..急~

發問:

我要做一個關於咖啡既project,, 想揾一d鐘意飲coffee,,而且日日都要飲既人,,同佢做個訪問.. 對象最好係年青人..返緊工都ok既~ 註:要講低飲左coffee幾年&聯絡方法 有冇人可以幫到我ar... 急... thx~

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

男山lo 好好ge 我日日都飲ge 不果好貴ge

其他解答:

我o岩o岩先鍾意飲, OK?! 都飲o左 1 個月, 日日都有飲 1 杯, 幫到你就來信找我啦!
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()