close
標題:

中中生的煩惱...

發問:

我係一個中3既學生...就黎要面時選科既問題...我數學底子好差...可能小學個底子打得唔好,自己又蠢 ,所以1 D較深既數又或者某D數學,題型一樣,但轉左小小,我又會唔識做.當見到小學同學,入左好好既英文中學都可以Keep住全級頭3名,我就會覺得好自卑,自己好無用..不停咁埋怨自己:點解小學唔讀好D呢?見到其他入英中既朋友,佢地既數學科都好叻,我就好想喊..想喊既原因係因為覺得自己好蠢,反應好慢,好鈍,一直都係度諗 :... 顯示更多 我係一個中3既學生...就黎要面時選科既問題... 我數學底子好差... 可能小學個底子打得唔好,自己又蠢 ,所以1 D較深既數又或者某D數學,題型一樣,但轉左小小,我又會唔識做. 當見到小學同學,入左好好既英文中學都可以Keep住全級頭3名, 我就會覺得好自卑,自己好無用..不停咁埋怨自己:點解小學唔讀好D呢?見到其他入英中既朋友,佢地既數學科都好叻,我就好想喊.. 想喊既原因係因為覺得自己好蠢,反應好慢,好鈍,一直都係度諗 : 人地既數學用英文教都可以咁叻,我用中文教但就有好多都唔明. 當我見到D名校既英中生,我就會好羡慕佢地. 每次上數學堂果陣,我都會覺得自己好蠢... 我既目標係做醫生..原因係想救人... 但係一諗起自己係中中生既身份既時候,信心大減...覺得自己無咩可能做到... 我好迷茫..唔知點做好.. 我好想讀好書... 成日都覺得中中生同英中生始終係唔同D...真係好羡慕.. 就快要選科,我想選phy chem bio+ m2(代數與微積分),即係(舊制的a.maths + pure maths既部份).. 有咩方法可以令我數學叻D,英文可以更加叻? 我真係想讀好書...能夠考得好.. 有咩方法可以令我無咁自卑... 感謝各位...

最佳解答:

首先,, 本人今年都係中三,, 亦就讀於中文中學,, 第二,, 你媚絕對唔應該因為自己喺中文中學度讀而覺得自卑,, 咁樣既觀念係大錯特錯架! 中文中學唔代表d咩,, 我地其實同英文中學既學生冇乜分別架姐,, 我地只不過係比佢地遲d用英文上堂之嘛,, 我地仲應該慶幸可以舒服多三年添呀,, 仲有,, 英文中學未必係好架,, 有一間英文中學位於大埔區,, 但係呢間學校係band3,, 成績都唔係好得去邊,, 所以,, 中文中學都未必係差架,, 就好似我讀緊既呢間咁丫,, 整體成績都算中上,, 同英中差唔多之嘛,, 所以你首先一定要去除"中中唔好"既呢個觀念先,, 唔係你會越讀越差架! 第三,, 你話你既成績唔得,, 呢樣野,, 就一定要靠你自己啦! 平時上堂留心d呀,, 遇到唔明既野就一定問呀,, 等等既野,, 呢d係一定要做,, 而且對你既成績都應該有一定既幫助,, 當然如果你要更加顯著既成效既話,, 咁就當然係去補習啦,, 呢樣野就要你自己揀啦,, 我都唔應該幫人賣廣告既,, 總之成績呢家野就一定要靠你唔怕辛苦既意志啦! 第四啦,, 選科呢家野呢,, 其實我都煩緊,, 可謂同病相憐呀,, 不過,, 我覺得,, 你先唔好諗邊d科對第日搵工有用,, 係應該諗你對邊科有興趣先囉,, 唔係到時讀果陣完全冇興趣,, 讀唔掂,, 到時先轉科仲煩,, 盞攞黎搞,, 倒不如揀一d有興趣既科目,, 自己讀得又開心,, 第時又可以做d自己鐘意做既野! 最後,, 其實你應該放鬆d丫,, 唔洗咁緊張,, 話就話呢個位好重要,, 但係如果你一緊張,, 做事就會亂,, 亂自然就做得唔好,, 所以放鬆d啦,, 一切都會變得簡單,, 事情就會迎刃而解架啦! 未必可以幫到你d咩,, 就當係一種建議啦,, 希望你早日解決你既問題=]

其他解答:

個人意見: 先要睇明條公式唔係睇幾多次做都唔明 睇住條公式再對比條例子.明白果個嫁原理! 睇清楚個步驟記住左後再做.唔識再找別一個例子再睇個步驟 甘好快就識數學 ↑ 個人心得~_~|||||每一個人都會有長處同缺點 可能你就係喺Maths呢方面弱 你有d咩科目係擅長ga呢? 你數學差,基礎打得好唔好真係有好大關係 而家你知自己個底打得唔好 咁你就要花多d時間心機同精神練好d基本功 多d請教老師同數學叻嘅同學 而且做多d唔同類型&深淺程度嘅題目(由淺入深) 規定自己每日做幾多條數,要做啱幾多題 做到可以獎勵下自己 唔得就多d思考同檢討 唔好俾咁大壓力自己 如果唔係情況會每況愈下 你可能會愈來愈自卑,怕數學 有壓力同唔開心要發洩同搵人傾訢 你話你覺得自卑因為自己讀中中 讀中中咁有咩好自卑?! 所有讀英中嘅人都咁叻咁勁ga咩?! 讀中中冇叻人咩?! 人嘅一生有好多個可能性同變化 今日你數學差,讀中中 第日你可以做大醫生 但前題係要努力 而家你都後悔點解以前唔努力讀書 所以而家你要好好咁努力&俾心機 唔好再令自己後悔 盡力而為,做到無愧於心 每一個人都會有缺點短處 冇任何人係完美無瑕 所以要學識接納自己嘅缺點短處 亦要多多留意&努力改善 你有想讀好書考好試嘅想法已經相當唔錯 抱持住呢個信念 向目標進發!!! 你會成功GA!!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()