close
標題:

玫瑰崗學校(中學部)中六 (20分!急)

發問:

如果8月8日個日拎完成績單 (預計10-19分) 我讀文科既. 由藍田撲去灣仔玫瑰崗中學部. 會唔會撲唔切? 佢會唔會因為我住藍田而唔收我? 請問撲校程序係點? 排隊之後要做D乜? 更新: 8分..? 我會讀玫瑰崗學校(中學部)呀.. 唔係商科-\\/-

最佳解答:

由藍田過去好趕喎~ 叫人幫你排定隊好D~ 因為上到去要填form睇成績再輪... 算係有少少時間俾你趕過去 佢唔會因為你住得遠而唔收你 但係得10-12分就怕佢未必收你 因為玫記中6文科得1班 都係先到先得啦~~ 我之前o係葵青區過去都冇問題!!! 去到填form記得快手D呀!!!

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

一定唔收8分中六(外校生最少都12分)... repeat都唔收(佢收10分左右的) 住邊佢唔會理的~因為佢有好多校巴搭~ so 地方不是一個問題 跟中六收生程序...今年唔會收甘多外校生了(比往年),,|||||你搭地鐵去timesquare,轉的士上去,$30 有找。 但係文科中學部起馬要11-12(外校)! 唔會唔收。 帶f4,5,ce成績表,照片,id card copy,錢。|||||其實係咩都唔使...8分都一定收你=-=因為間學校唔係太好的... 就咁去到門口排隊就ok的了..會有指示
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()