close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

十月中去日本....幫幫手..!!"

發問:

我十月中想同男朋友去日本...唔知有咩推介下... 同埋我未去過..英文又唔係咁得...= =" so....跟團好定係自由行好? 同埋我主要係想去shopping同食野..=v=" 觀光唔洗花好多時間...有小小特色就'ok 喇.. 一個人如果跟團大約幾錢同埋自由行又幾錢? thx..!!!" 我只去4~5日..

最佳解答:

我同我男朋友已經有好幾次都係自由行(大多數係去大阪), 亦曾經有參加過旅行社,其實兩者比較, 都有好與壞, 意見如下: 如過您同您男朋友只係想食野同shopping既話, 您可以先買本旅遊書了解想去既地方, 如過係想自己去的話, 咁你就要事前找到交通工具及車費, 因為大部分日本人都係坐電車為主, 而電車站亦有好多支線往不同地方, 亦有些地方係要轉站的, 都比較複雜同麻煩. 所以以我建議您們如果想在沒有煩惱的方法下享受一個旅程, 我想你們都係參加旅行團比較好 D.... 4-5日日本行程地方提議: 京阪(京都及大阪) 京都景點: 清水寺、金國寺及銀國寺等..... 大阪特色: 心齋橋、道頓崛 購物商鋪: 包括有sogo, 三越, hello kitty, 迪士尼及平價藥點及化妝品等..... 食市特多, 價錢較平, 如希望軒 630yen 一碗叉燒拉麵(於大長腳蟹標誌商舖隔離), 元祿壽司130yen 一碟(2件), 八找魚丸(300yen 6粒), 大阪燒餅(約300yen)等,,, 如果你想買草餅做手信的話, 我建議你去機場到上機前(即候機室)的免稅品商店購買, 因為可折省5%, 而且品種也有很多款式......

其他解答:

我同我bf去果次係自由行~ 其實英文唔洗好嫁~ 因為果度d 人既...英文都唔係好好...eg. 你想講話買 burberry ..佢覆返你話 blue berry ... 你地絕對溝通到的..^^ 如果係我我會自由行.因為跟團d 時間好趕.有點走馬看花..又有d 地點係你地唔想去既.. 你去5日4夜自由行.(當係平機票+唔係高級既酒店) 5000蚊都食+玩到你屎到得~ 如果跟團...最平到5xxx .未計導遊費未計燃油附加費...加晒即係6xxx-7xxx. 以上例子都係去東京~ 想傾下計講下我之前去日本既野都可以找下我 kaykytam@hotmail.com
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()