close
標題:

過新年的時候到台灣自由行

發問:

我同朋友兩個人想係黎緊08年新年既時候去台灣自由行, ( 之前個次係跟團到台灣 ) 今次想到台北自由行, ( 約年初五去, 年初十或十一回港 ) 所以希望有人可以詳細咁話我知有D咩要注意 1) 機票 + 酒店 - 最好幾時BOOK ? - 同邊間BOOK會好D ? - 幾錢左右 - 定係分開BOOK會好D ? ( 因為未決定係唔係咁多日係台北, 可能會去高雄 ) 2) 台灣邊度好玩, 多野食同多衫買? 3) 佢地既鐵路會唔會好難理解? 同唔同香港D火車同地鐵咁好易明白 4) 仲有無咩野要注意? 多謝每位回覆既人因為我真係好緊張同好驚會出咩問題, 謝謝你們!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

-- 過年的機場價位沒這樣早就「出」,之前一個月吧 ( 大約,沒準則的 )。 -- 訂信譽好的,不要貪便宜,過年是旅行社最賺錢季節之一,很容易變得冤大頭。如果沒相熟的,就光顧大型旅行社吧,價錢不會差太遠,但買個安心,已經很值得!( 別全相信網絡的討論區,有機會作假的 ) -- 過年你預算大約 2200-2400 左右。但今年通漲拓大,經濟市況又好轉,可能會加多一點點。也要看你機票的有效期,是出團體票還是散票。 -- 套裝行程永遠比分開訂機票、酒店便宜。如果想省錢,一定是套裝! -- 五分埔比較集中,如果你想買女裝的話,我怕台灣會讓你失望,很台啦,真的蠻老套的就是了。 -- 如果想買潮一點的,就是西門町一個新潮店子。 -- 多東西吃?一定是夜市,喜歡吃的話,每晚都可找個夜市來晃,保證你二公斤肥回來。 -- 捷運圖好簡單,好清楚,好易看。而且台灣人熱情好客,任何一個路人都能幫上忙的。 -- 別緊張,有事再來問就好~~ 2007-10-05 18:06:17 補充: 來補充一下~~西門町很多潮流店,你可先參考:http://www.shimen-walker.com/ 2007-10-05 18:09:39 補充: 如果你們真的很喜歡吃,我可以另作介紹台灣除夜市外,還有很多很棒值得香港人試的食物、餐館...這些都是香港自由行來台玩的人不一定試的....我最鮮長就是編排飲食玩樂行程呦~~.

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()