close
標題:

香港的經濟是否真的有好轉....?????

發問:

怎樣才可以客觀地看到香港的經濟是否真正有好轉? 如果說樓市好,但又末必能對草根階層有直接得益....如果說金融好,但又並不是人人都有抄股票,到底用什麼方法可以真實地反映到民生..?????

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你咁講係未想睇下係全香港人民收入等各方面來睇下呢???其實我就覺得香港既經濟就真係好左好多既,至於點解呢,咁以下就有幾點可以解釋一下既。 1.我地可以睇到個香港既失業率係明顯咁下降左,其實我地都知道未係曾特首管治香港既時候,個失業率簡直就係得人驚啦,但係而家既失業率已慢慢下降左,咁就反應出其實香港既人民大部分都係有工開,有工開就即係話佢地有左個收入,佢地都未至於冇得食個隻,都可以睇出其實香港所提供既職位都係足夠我地市民做。 2.2006年既旅遊人數係創出左新高,咁就即係話香港依然都係旅客鍾意來既一個地方,而且佢地來到香港就肯定要買d野咁架啦,咁多人來wo,咁商業界同埋服務業個d就一定搵唔少錢,搵到錢就即係話香港又多左錢用,市民既人工又高左,個個都搵到錢囉。 3.至於你話既樓市同埋金融方面,都唔應該單單睇一d壞既方面。其實我覺得香港就有一個潛力係度,就好似睇番最近既樓市咁囉,有一封既地皮係能夠賣到好貴,已經去到全球頭十名個隻,咁就反映左其實香港既樓市就絕對可以同國際鬥。而另外既金融,就唔一定要全部人都買哂股票先至話好既,我地可以睇番近期,多隻股份係創出新高,咁就令到唔少人就搵到多少錢咁啦。 4.最後,至於你所講既點先可以反映出民生呢,可以從好多方面都可以睇得出架,好似話佢地的購物意欲啦,失業率啦,好多好多都可以睇得出既,事實上,香港既經濟就絕對有好轉既。 ^^希望可以幫到你啦

其他解答:

客觀地看到香港的經濟是否真正有好轉?有一連串的方法去做比較,用現在的情況和去年同期來借助數字或感覺上的差別比較,便可見是否真的有明顯好轉。科學化的量度是很費工夫和時間。最簡易的是觀察最旺地點非繁忙和繁忙時分的士站人龍長短可知大慨。另外,在大型私人屋苑的報攤早上繁忙趕返工時分,所有著名的經濟專用報章是否一早暢銷賣光。反映出股市旺盛。再睇招聘廣告的低檔工種篇幅加大加多。上車盤的住宅田土登記顯著增加。外籍家庭僱工顯著增加。全部現象同時出現,香港的經濟是肯定真正有好轉。
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()