close
標題:

Hokkaido 北海道租車自由行 (me again)

發問:

Dear Forum,又再編過行程啦,我地三個女仔,第一次去北海道,在港有豐富駕車經驗,冇人識講日文,直航國泰機,唔太好浸溫泉(除非可以穿條大毛巾落水),想meet到30/8的登別地獄祭(其實錯失左係咪好大損失??)AM / NOON / DINE / SLEEPDay 1 : (JR) Hong Kong / 札幌-Arrival / 札幌 / 札幌 (not drive yet)Day 2 : (JR) 札幌+小樽 / 小樽 / 小樽 / 札幌 (not drive yet)Day 3 : (Drive) 札幌+洞爺+登別 / 洞爺+登別 / 函館 / 函館 Day 4... 顯示更多 Dear Forum, 又再編過行程啦,我地三個女仔,第一次去北海道,在港有豐富駕車經驗,冇人識講日文,直航國泰機,唔太好浸溫泉(除非可以穿條大毛巾落水),想meet到30/8的登別地獄祭(其實錯失左係咪好大損失??) AM / NOON / DINE / SLEEP Day 1 : (JR) Hong Kong / 札幌-Arrival / 札幌 / 札幌 (not drive yet) Day 2 : (JR) 札幌+小樽 / 小樽 / 小樽 / 札幌 (not drive yet) Day 3 : (Drive) 札幌+洞爺+登別 / 洞爺+登別 / 函館 / 函館 Day 4 : (Drive) 函館 / 函館 / 函館 / 函館 Day 5 : (Drive) 函館 / 函館+富良野 / 富良野 / 富良野 Day 6 : (Drive) 富良野 / 富良野 / 美瑛+富良野 / 富良野 Day 7 : (Drive) 美瑛+旭川 / 旭川動物園 / 旭川動物園+美瑛 / 富良野 Day 8 : (Drive)美瑛+富良野 / 美瑛+富良野 / 美瑛+富良野 / 札幌 Car-return Day 9 : (JR) 札幌 (ALL DAY) / 札幌 Day 10 : (JR) 札幌 / back to HK 1. 登別/洞爺是否太短時間? 2. 旭川動物園是否要玩一整日? 3. 函館 to 富良野的路程很遠,中間有否值得停低可觀光的地方? 4. 可提供意見給我的行程嗎? Many many many thanks ah! 更新: 我地由札幌經登別去函館的路,可唔可以同函館去富良野個邊的路唔一樣架?咁樣咪唔使行回頭路囉? 重有呀genius9968,你提意我地住一晚登別,咁咪即係一晚登別,跟住一晚函館?睇祭係咪到入夜都好多野睇?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

先答你的問題: 1. 如果你要睇登別地獄祭,時間真的太短。它們的祭典一般由下午玩到晚上,你又要落函館,其實你沒有什麼時間睇祭典的。但如果你不看祭典,又唔喜歡溫泉,咁登別和洞爺就真是沒有什麼好玩了! 2. 不須,一個下午已差不多。 3. 這段路要六七小時,沿途要停休息午飯等。我記得沿途都有二三處風景很美的地方可以停下來影相的,但真的忘了近那裡(這段路我駕車行過2次),每次都係行行下見到靚就兜返駕車轉頭影相,我覺得頗寫意的。 4. 我有以下意見: day 3 要睇祭就不如在登別住一晚,雖然你們唔太好浸溫泉,但一場來到,浸下又何妨?但如唔睇祭,不如由札幌直接搭JR到函館,又快又舒服。而且函館內可以不駕車,直到day 5才取車。 day 5-8 基本上沒有問題,但富良野,美瑛和旭川附近有很多景點,如果你們今次是第一次去富良野一帶,最好編好行程,以免走太多回頭路浪費時間。如行程中要上一些DIY工房的課程,到步後最好打電話去預約,你便可以多行一兩個景點。 此外,我覺得駕車自由行雖是十分寫意,但也是十分累的。在香港駕車和旅行時駕車不同,在香港你很少每日揸三四小時車的,因此不會太累!你們三人是否都可以駕車呢,如只有一人駕駛,會比較辛苦。 祝旅途愉快

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()