close
標題:

邊到有SJ專輯買????

發問:

請問香港邊到有FTIsland同SJ專輯買????屯門有冇??? 更新: 其他韓國組合都得,如:神起、少時......

最佳解答:

屯門區我唔多知有冇,, 不過如果有HMV應該都有一兩隻SJ碟 如果你唔介意GE可以去遠少少, 出旺角信和度買, 地庫同一樓呢兩職有好多間CD舖, 間間都有FTI同SJ碟咁濟, 不過多少D人都會去一樓度買, 因為據我所知, 我覺得一樓係平過地庫-___+ 我之前試過上下層格價, 點知都差成廿幾蚊/以上 同埋 一樓中間有兩個舖位係賣明星野, 例如係相,精品 不過果D就多數都唔係官方同埋多數係彷品 就好似SJ SS3場Poker為例 佢地果時雖然都有彷偽雷射貼 但係睇得出係山寨版同埋SS3官方GE Poker係Junior個字係串錯左嫁 佢果度冇串錯,姐係串岩左,, 所以係睇得出係彷嫁 信和一上電梯就會面向一間叫Sky Music ge唱片舖 中日韓台,總之係碟GE都有, 如果冇貨GE你可以問佢地有冇得訂 不過我之前係呢度訂GE CD 比網上訂GE貴左成差唔多五十蚊 如果係想平D GE可以選擇網上搵后援會D人訂 不過唔放心GE當然可以出去買 同埋出去買多數有貨先,, 因為網上訂,要運黎HK多數係比較耐 如果唔去Sky Music 可以去埋格離舖果間睇, 不過果間據我所知會少種類好多,同埋細間好多, 有一d貨仲會比較貴, 但有d都會平 所以買碟唔想蝕就最好格下價先買 如果你唔想去旺角,又嫌多人GE(因為果度日日都好迫嫁-___+ 你可以睇下有冇日順手再去遠D 銅鑼灣,,一間叫做尋韓者GE韓國書店+韓星店 呢間野個價同出面D CD舖差唔多, 不過一定係正品 同埋佢係有埋其他精品, 例如好耐以前GE官方Poter,同埋近期韓星演唱會GE正品週邊 不過呢間野好多人都話難搵,, 如果你想搵人帶你行GE可以搵我, 呢間野仲可以搵到好耐之前GE CD 有D絕左版GE寫真都有時可能會咁岩比你搵到, 不過絕左版GE多數都好貴-.-" 呢兩間都有網址可以上去睇, Sky Music可以網上留言問訂貨果D野, 同埋可以得閒上去睇下有咩新貨同埋即將會訂D咩貨 Sky Music: http://skymusic.com.hk/ 尋韓者, 只可以比你睇到佢有咩商品同埋關於佢舖頭ge野 但係網上有ge,你去到實店未必會有貨,, 同埋網上有係度ge多數都話冇貨,, 有時店入面可能會入左貨冇更新, 基本上個網好少更新,, 上實店睇好過 尋韓者: http://www.hanchasaonline.com/index.php?language=tw 雖然講咁大篇先講得兩間, 但希望都幫到你啦^^

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

屯門呢, 係地下,豐澤隔離有間CD鋪,3樓個間都有,叫豐美唱片 另外仲有兩間,一間係輕鐵市中心站行上去,賣電器鋪隔離, 另一間係就係華都去置樂個邊,行到好後,係一間賣頭飾飾物個間既對面
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()