close
標題:

想在進大學前進修英文,有什麼好介紹嗎?

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

高考放完榜,英文不是太好,只有D,想在入大學前先進修一下英文,卻不知道有什麼課程適合自己,可以介紹一些給我嗎?謝! 更新: 見到好多人的回答,真的很開心。首先要向大家講聲多謝。不少人提到可以申請持續教育 基金,我擔心如果申請了這個基金,對日後申請大學學費津貼或貸款不知會不會有影響?希望各位能解開我的疑慮。謝

最佳解答:

除左個個toeic考,你仲可以轉做IELTS考試........ IELTS係大學畢業前一定要考ga試黎架......係呀,香港要大學生有6.0~ 其實你可以選擇主讀商業英語或者主攻IELTS升學英語,但選擇IELTS就無網上英語,不過會有名師叫tommy~好似話佢創辦IELTS同埋教會考d老師點評分lor識八個語言....如果你主攻升學IELTS你選擇讀IELTS個課堂~佢會主要教你lor,不過好似無900小時網上英語... 如果你有咩問題可以打電話比我ar~65376873阿強...如果我答唔到你,我可以搵個教育顧問幫你~~ 我個人認為呢個英文課程幾正,我建議你考慮下。 係持續進修基金所認可課程 如果你係以下5項條件就可以申請持續進修基金 18-60歲 香港永久性居民 認可課程 出席率 80﹪ 及考試達標 點先係認可課程就係要經過 {教統局} 經 {學術評審局} 再經 {持續進修基金} 而課程費用80%的資助,而上限為10,000港元 商業英語文憑 (Diploma in Business English) 課程編號:24L04644-3 院校編號:541508 學校更係獲ISO9001頒發ga~~ISO9001姐係國際品質檢定,姐係代表間學校d課程有一定ga質素先獲此獎。 商業英語文憑課程目的: 針對提升學員在日常生活及商業上,以英語溝通的能力 ,透過(聽、講 、寫、讀) 4 種基本語言學習,再配合多元化互動課程、小組討論,讓學員能輕鬆學習英語。 課程內容:分為四主要內容 (listening 聽 、writing 寫、speaking 說話、reading讀) 其中包括: 英文溝通技巧、重點交流、入職面試及面試技巧、介紹技巧、句子結構、段落重組、 閱讀文章、書寫格式、報告、寫作技巧、看英文片無中文字幕、小組討論、會議討論、角色扮演、更會利用生活 作例子教授…等等 其他: 90小時面對面受課 3小時一課 共有30堂 上課時間及頻率可自行選擇 第一堂更會有分班試,分為高班、中班及基礎班 (適合不同程度人士) 高班:全外藉導師 100﹪英語教授 中班:外國華僑 80﹪英語教授 基礎班:本地碩士 所有導師均有多年教授經驗 其中一位名師好出名ga,叫tommy精通八國語言,係創舉IELTS既人 而且,你讀緊個途中仲會有教育顧問跟進你ga程度tim~ 另外加900小時網上探索英語活動, 可以更加更正你英文發音,令到你更加似個鬼佬。 同埋可以網上同d導師,人chating令英文更佳,仲有網上雜誌。 另外仲有太多功用講唔錯,如果再想知,可以事後搵我問。 個網上英語400萬人驗証成功,令你經常接觸英語,係令英文學習更快ga。 係可以隨時隨地可以係屋企學習ga~ 同埋你係屋企唔識ga時候呢..可以用呢個網上英文黎問d老師~~真係好幫到手架 好多大公司呢家都用呢個軟件黎教導d員工lor~ 費用:$13900 包晒兩個課程(申請持續進修基金後需要$3900) $13900平均每小時只要$14.0hr $3900平均每小時只要$4.0hr 修畢証書 : 獲發商業英語專業文憑 修畢課程後更會可選擇報考一個全球認可基準試之一的TOEIC試 TOEIC (Test of English for International Communications) TOEIC考試費用:$550,另外可以選擇考IELTS. 考試分開兩部份: listening 45分鐘 100條選擇題 reading 75分鐘 100條選擇題 總分990分 而達標是242分 香港平均更有539分 香港認可的職業英語試之一 香港更有187問基構支持此考試 其中包括 {東亞銀行、GUCCI、大家樂、地鐵、國泰航空、香港賽馬會 } 另外可考IELTS,係考公務員同大學都會好有幫助架lor,主要for升學ga~ 有關TOEIC試既網址:http://www.toeic.com.tw/stat.htm 有關CEF既網址http://www.sfaa.gov.hk/cef/cnintro.htm 有關IELTS既網址:http://www.ielts.org/default.aspx 如果你想報,你可以用現金,支票,EPS分兩期:每期待6950 信用卡:分二十四期每期579蚊,分十二個月內比 第三樣種:leon分二十四期每期579,分十二個月內比,無利息ga 而上堂時間可供自由選擇,唔洗驚唔得閒上,因為走堂會補返堂比你ga~~ 上課時間可選擇星期一至五:7-10點,星期六11-2點,3-6點~每星期可選擇兩至三堂 入學前會考分班試,等相應老師知道你程度黎教,會大大幫你學習。 如果你係想讀好英文ga,我相信真係幫到大家lor~ 如有什麼問題可以問我 我都報左這個課程 有興趣可聯絡我msn:qq888@hotmail.com icq:202071902 e-mail:cckeung33@yahoo.com.hk 如果想報名可以打電話比我,65376873 我叫阿強 多謝耹聽~~ 2007-07-02 00:54:18 補充: 記得一定要打比我ar,因為你有咩唔明我可以解答你,或搵人解答你~~

其他解答:

唔會有影響架 因為係兩個唔同既基金 不過一生人只可以申請一次持續教育基金而已 一次既意思唔等於一個課程 申請一次佢會比兩年時間你任讀 不過最多只可以拎到1萬蚊 我sell緊有個課程都可以申請政府資助 咁其實只要$2500就可以上到120小時英文課程 程度同老師, 上課時間都有好多選擇 最緊要係佢最尾都會比你去考一個國際認可既評分試喇 TOEIC呢個考試既文憑都係對你工作/升學有用架 如果你有興趣既sd個e-mail比我呀 我地會有免費3小時試讀(可以試老師試程度)架 tstony0227@yahoo.com.hk ps.以你高考放完榜就應該係高級班既|||||如果你想進修英文既...我可以介紹一個比較好既商業英語文憑課程比你... e個英語文憑課程可以幫到你... 讀e個課程..拎埋個持續進修基金..都係3千幾就得啦... 課程內容:listening 聽 ...writing 寫...speaking 講...reading讀 面對面授課 上課時間可自行選擇 最重要既佢地係會考一個分班試... 將差唔多程度既放埋一齊... 咁你就唔洗擔心跟唔上^^ 我地既miss呀sir8成係外國人...2成係華僑... 個個都有5年教英文既經驗... 考既係國際toeic試...出到黎好多公司都會應可... 有關持續進修基金既網址http://www.sfaa.gov.hk/cef/cnintro.htm 有關TOEIC試既網址:http://www.toeic.com.tw/stat.htm 學校仲拎左ISO9001..質數會好好多... E家仲多左900個鐘網上自學添... 你想知多d資料可以搵我 yanyan_lolita@yahoo.com.hk|||||我之前都上過黎yahoo知識問人邊度進修好, 其實我之前想學好d英文, 唔知你係咪,不過見好多廣告,唔知信邊間,本身自己d英文都屎到比, 不過我見到有個fd都進修緊英文, 之後就同佢一齊讀, 我覺得都唔錯, 起碼都覺得自己有進步.仲有張國際文憑(toeic), 讀ielts ge話,有個識10種語言ge ar sir,我覺得好多人都好buy佢, 話佢好勁 , 你可以add我傾下ge: hpkei@hotmail.com|||||haha, 恭喜你高考考得唔錯喎 ^^ 你都算好有上進心阿, 入到大學梗係想畢業啦 課程方面當然如果有持續進修基金資助會抵返好多啦 我識有個fdo係間私校做教育顧問, 間學校個英文course其實真係搞得唔錯 由一位識8國語言既導師任教, 佢有十幾年教英文既經驗 同埋佢最鐘意幫d 對英文有興趣同希望學得好既人 讀完個course都會同其他學校咁考toeic / ielts 不過我見你既目的都係想練好返d英文基礎, 所以個course既質素先係最重要 我比個顧問既電話你啦, 你有興趣打比佢問下 張先生: 68213600|||||考返個IELTS囉.....畢業個時點都要用 我自己依家都讀過一個商業英語文憑課程, 覺得都唔錯,可以接受,睇下岩唔岩你 呢個文憑課程完成之後有學校既證書之外, 個課程仲For你去考埋一個叫TOEIC/IELTS既國際基準試 TOEIC同IELTS本身係一個搵工必備的英文能力國際基準試.... TOELC係中銀,國泰,匯豐,可口可樂,迪士尼等等呢D大公司都會參考呢個分數用黎請人 個試990分滿分 242分合格 760分可以拎張金色證書 (香港人平均係206-539之間) IELTS係一個比較係讀書方面有用既國際基準試..外國大學入學都要考 e+香港都要考...成績表個度會有呢樣野係度 上堂之前會有個編班試考番....就番D同學仔既英文Level,所以都算係適合任何人士 本身學校又會比我自己揀番本地或者外籍教師 ( 要就返自己既程度 ) 課程會透過聽,講 ,寫,讀4種基本語言學習 會著重係聽同講呢2部分 教既野比較實用,唔似以前中學咁既上堂模式 將英文運用係日常生活同工作範疇入面 例如:教你打求職信果,點樣會Present得好d,做會議紀錄等等.... 上堂既時間可以同校方編排, (一星期1-2堂) 岩D做緊野又想讀英文進修既人 加上間學校既老師都算係有責任心... 對學生都有心機教.....唔會話一夠鐘就即刻落堂 個人認為讀左真係幫到我提升到對英文既興趣(唔會怕左D英文), 同埋識到好多唔同楷層既朋友, 上堂既人好多都係出黎做過野,但係知道自己英文唔夠好, 想進修番好自己既人同一D有心想讀番好英文既中學生 所以上堂氣氛都唔錯,唔會太悶,太過死板...... 認真做paper個時個個人都好認真 但係討論個時個個都好嘈,好玩得!!!!!!! 加上依家嚮應番政府既持續進修計劃 個課程由原本既$12,000到15,000蚊左右,減左政府資助個1萬蚊 得到資助之後,大概3千蚊到就可以報讀番....平均唔洗30蚊一個鐘 計番起黎經濟又實惠同有一定既認受性 咁變左係一個幾好既機會俾自己去進修law 如果真係想學好英文...相信可以幫到你^^ 係一個可以接受到又而唔錯既選擇!!!! 有關TOEIC試既網址:http://www.toeic.com.tw/stat.htm 有關CEF既網址http://www.sfaa.gov.hk/cef/cnintro.htm 有關IELTS既網址:http://www.ielts.org/default.aspx 如果有其他問題Msn or E-Mail我啦 幫得到既一定盡幫~ evilcheng@hotmail.com (add左之後記得同我講返wo) 電話就緊要先好打:no.65439188
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()