close
標題:

韓國首爾自由行套票

發問:

我今年暑假想去韓國玩.. 5日4夜OR3日2夜到. 想問下去到的一D問題.... 1)我想問下邊一間既旅行社的套票比較好同抵D?(HOTEL+機票) [HOTEL邊一間好D?]大慨幾$? 2)我唔系好識講韓文...只系識D普通自我介紹;) 去到要點同人溝通? 仲有...可唔可以介紹少少值得一去的地方.. 我個人就想去明洞OR江南.. 但系到時唔知道點樣去好... 有冇D書有教基本溝通同衣食住行+去的方法? 3)仲有.現時港幣比韓幣的匯價系1比幾左右? 個到D野食幾多韓幣到一碟送? 如果計番香港對韓要大約要幾多錢去換? 更新: PS.住宿個邊如果系民宿的話應該都OK..

最佳解答:

1,網上買會平點,可以去zuji去看看,價錢主要係妳想搭幾點機,邊間公司幾去,住咩地方都好唔同 2,如果妳去旅遊區,英文普通話都有人識講,妳可以買本韓國自由行既書,幾十蚊,好多介紹啦,係書局都會有得買 3,現在0.007港幣換1韓幣

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()