close
標題:

機場登記出發去泰國問題

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

想問一下我係旅行社拎左機票. 係吾係去到機場都要係counter做check in 登機 ??? 係吾係出發前2小時到機場就可以呢 ???^^

最佳解答:

剛星期一回來 我在星晨買了國泰來回機票 1)係吾係去到機場都要係counter做check in 登機 ??? 是,我用了國泰的express check in(如果你是他們的Marco Polo Club/Asia Miles的會員的話),而且我沒有行李寄倉,我可以拿登機證上機;有行李就要去counter寄倉. 你可以去香港/九龍的機場快線車站也可以check in 2)係吾係出發前2小時到機場就可以呢 ???^^ 沒有行李就不用了(大概一小時左右或者航空公司規定的counter close之前的時間),有行李就最好出發前2小時到 ===上一次我幫他們買阿聯酋機票,也要係counter做check in

其他解答:

係吾係去到機場都要係counter做check in 登機 ??? 一定要架, 就算你做左網上check-in 去到機場都要埋去counter 寄存行李同埋拎boarding pass, 最仲要睇你passport 過期未, 少過6個月或過期係冇得上機. 係吾係出發前2小時到機場就可以呢 ???^^ 去泰國既話平日兩小時夠架喇, 但如果係旺季早多少少啦..|||||正確,係要到櫃台check in,其實唔一定係2小時既,都要睇當時多唔多人排隊(不過當然早d攪掂會好d啦,飛機唔等人嘛)
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()