close
標題:

公立牙科可以箍牙???

發問:

我想問公立醫院牙科有箍牙服務的嗎?我仔仔準備要箍牙,但唔知去邊到箍好?私家牙科實在太貴了!我住大埔,可以去邊間問,有D咩手續先可以去公立箍牙?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

想問公立醫院牙科有箍牙服務的嗎?仔準備要箍牙,但唔知去邊到箍好?私家牙科實在太貴了!住大埔,可以去邊間問,有D咩手續先可以去公立箍牙? 1) 箍牙医生-----是牙齒矯正科医生大家能力技術都差不多, 但医生性格就影响了病人的情緒, 我發覺女医生較細心。 2) 在"教協"看牙齒矯正科有九折, 我的朋友因有 2 隻牙遲出所以箍了 1 年下層牙, 3 年上層牙, 另帶牙托多2 年, 全部共用了 5 年, 但收費 2 年巳收完全部費用 ($20000), 其後 3 年全部免費, 但医生仍每個月 致電提我朋友"覆診", 每次都略助洗牙和教病人刷牙。 3) 如果幸運的話政府在香港的菲臘牙科医院(政府) 接受你做Case study, 那麽就十分平, (tel :28590238), 詳情要自己問, 因不了解你的情況 (age, sex, condition), 應該也很細心, 因作教學用途。 4) 尖沙咀街坊福利會也有這類服務, 約平 6 %左右, 5) 沙田火車站附近都有這科的私家医生, 大埔區難找 箍牙牙医因要很多錢設置儀器, 所以診所找交通方便人流多的地方 o

其他解答:

如公立有得箍 私家可以唔駛做啦 公立如會同你箍 都係因為有實習生需要實習對像 又要靚, 又要平 邊有咁好既事呀?|||||公立冇得箍牙的 只可以去找私家 n年前我係朋友口中得知 有間野叫菲臘牙科 所有牙科都係平好多 只收成本 因為衣間野收証主要目的係比d學生牙醫去做實習 但近衣幾年都不收箍牙了 所以攪到我都冇平價咁箍牙 唯有去比私家醫生 大約20000-30000 頭一次5千左右 係個牙箍的錢 每月返去再調整牙箍一次 每次1千多至幾百左右 睇下你要箍幾耐 越耐越貴 同睇下牙醫本身收費平貴而定 成年人約2年
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()