close
標題:

沙田band1中學,想轉校

發問:

我響沙田既1間band1英中就讀F2 (學校都響沙田幾出名,我諗算係頭幾間) 成績麻麻,大概係響150左右,都中下 (平均) 我下學期會盡力做番靚張成績表 唔係因為搬屋果d野想轉,讀得唔開心… 想轉番近近地既沙田區英中 (暑假果排轉) 有咩選擇?情序又係點? thanks

最佳解答:

我個人認為, 最主要是你有沒有科目不合格, 特別是中英兩科語文, 如果是自己的程度未符合該中學的要求的話, 不要勉強自己再選擇另一間英中. 因為我都是住在沙田區, 我有朋友的兒子數年前在沙田某band1英中就讀, 因為他的程度未符合該中學的要求, 結果要在中一重讀, 去年會考成績都未如理想. 至於我都有一名兒子在沙田區讀中二, 他在小六的成績屬於中間至中上, 老師說是band1尾至band2頭, 但我不敢冒險選擇band1尾的中學, 因為他的英文成績只是合格多少少, 所以只選擇band2的中學, 現在他在沙田某band2中學讀書, 而且成績名列前芧, 兼且讀得很開心, 和同學相處又很好. 所以你現在一定要對症下藥, 硬要選擇一間英中未必是一件好事, 但如果你科科都合格, 及中英兩科語文又不差的話, 我建議你可以考慮 : 『鄭榮之』或『郭德勝』. 至於轉校的有關手續, 你應該在暑假前向心儀的中學查詢有關詳細資料, 因為不是所有的band1英中都會取錄插班生的.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()