close
標題:

7號去韓國..有咩必帶同必買嫁

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

7號去韓國呀 各位大哥大姐.幫幫小妹第一日:In Spa World 溫泉-乘KTX 高速火車前往牙山跟住去時令水果園-牙山Spavis... 顯示更多 7號去韓國呀 各位大哥大姐.幫幫小妹 第一日:In Spa World 溫泉-乘KTX 高速火車前往牙山跟住去時令水果園-牙山Spavis 溫泉水世界 第二日:陽智山滑雪場 第三日:夢幻迷城-南山公園-東大門 第四日:景福宮-青瓦台-人蔘專賣廳-三清洞-梨泰園-樂天世界 第五日:韓國傳統文化體驗-冬蟲夏草專賣廳-紫水晶專門店-明洞潮流購物區-南大門 咁多日行程入面有無可以買平靚正既野既地方或者大家必買既野 仲有溫泉果度.我著泳衣.係咪一定要戴泳帽.同埋有咩注意事項 最後滑雪果到.我睇左好多大家既意見.好多人讚成係香港買滑雪衣過去 我今日都買左.不過唔知好唔好用...$150有雪衣+雪褲(只限女裝)...(老闆推介)$10保暖內膽小長褲...$20滑雪手套 因為係陽智山滑雪場租$15,000w(滑雪套裝)+最多$30,000w(滑雪用具) 我想問下除左無滑雪專用既用品同鞋外...其他野齊未呢? 仲有係咪租滑雪用具..就有埋鞋嫁(怕到時無鞋著) 最最最後去韓國一定有咩野要記得帶嫁...

最佳解答:

其實韓國好多嘢都買到, 無乜特別東西一定要帶, 不過如果你去滑雪, 記住要帶太陽眼鏡, 因為雪地反光, 會很刺眼. 別外可以帶對厚一點的襪. 滑雪對腳會很累. 你去韓國可以買些韓國化粧品 (如果你有用開仲更好). 又或者好果你係 OL, 可以買些返工衫. 人蔘呀, 冬蟲草呢啲, 我買過但得個擺字. 好好 enjoy 你個 trip 啦!

其他解答:

去紫水晶專門店, 千萬唔好買...呃人ga...條鏈同個扣帯about 1 week ...就會甩曬色, 好xx 一定唔洗戴泳帽ga....佢講話要ga咋..當去到ge時候...又話唔洗.. cosmetic 都幾平呀...daycell 呀.... skin food 平過hk 好好...好多...超平
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()