close
標題:

中學,觀塘的哥哥姐姐請入,$20

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我的成績是band one 尾,入唔入到蒙民偉 or 順利天主教中學?觀塘區中仲有咩好介紹?(我係男仔)仲有呀,聖道迦南o唔ok嫁?唔該晒! 更新: 我上學期考全班第二,全級考大約三十內

最佳解答:

我係觀塘區中一學生~~可以答到你呢d問題~! band1尾成績其實都算唔錯,,如果英文好,,應該都入到英中如順利天主教中學~~但係如果你英文唔係太好,,蒙民偉會更好lo!! 其實你而家既資料未係太足夠,,可以既話,,講埋全級排名會更好~~ 除左呢2間我諗觀塘官立,,呂郭碧鳳你都可以諗諗既~~ 但係聖言可能未係太適合~~因為band1中入聖言會好d~! 其實觀中同順天係差唔多ga!!你可以對比下呢2間la!!蒙民偉同呂郭你又可以諗諗佢~~ 仲有你所講既聖道迦南,,係一間直資學校,,姐係要比學費,,唔係好抵~~而且係band2左右既中學,如果你有band1成績報個間有d浪費wo!! 我會建議你第一報英中,,姐係順天or觀中個類,,第2再報band1中中好似蒙民偉or呂郭個d,,就會較為保險la!!

其他解答:

如果你有band1尾ge成績可以去蒙民偉 or 順利天主教中學試下,應該都okge~ 而聖道迦南就改左做自行收生,呢間學校都ok ga,d 老師又有愛心~ 今年轉曬emi la~仲好努力咁升做band 1 tim~|||||Ning Po No.2 College (NP2C)唔錯嫁!!!
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()