close
標題:

開刀唔夠一年又有左,我好驚,有冇人可以幫到我!!!

發問:

我 開刀唔夠一年(10個月到11個月)又有左,我想問如果我要呢個bb會唔會有危險?但係我唔知道有bb情況下食左幸福傷風素三日同香蕉,bb會唔會有事?唔該幫幫我....

最佳解答:

這樣其實不是很好,因為你體內的元氣尚未恢復 這麼快就有bb,而你的身體要供應大量的養份給bb,就怕你的身體受不住 有一定的危險,一般而言,開過刀的要兩年後才能生 不過現在的醫學高明,他們應該可以保住你和bb的生命,最好還是問問你的醫生 有bb就不可以亂吃藥,但吃了一點應該問題不大,記者以後不可以這樣了,這很危險。 致於香蕉問題更不大,偶爾吃一點無所謂,不要多吃就行了,以西醫的角度看,香蕉可以吃,但感冒藥絕對不能亂吃,要吃醫生開的才行

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

咁快又有左,其實係怕對個大人唔好,而且你第一胎係開刀,第二胎多數都要開.咁你個子宮會好傷. 而食左香蕉同傷風藥,都唔怕,因為個時,我又係唔知自己有左,(有左1個月個時)我食麻抗生素....=.="不過而家bb好健康,冇事,出世個時仲8磅2添....放心|||||問題關係到一條小生命.所以必須請教醫生.
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()