close
標題:

我想問下有冇人參加過d蛋糕課程呀!!!

發問:

我試過去旺角doublecake整,真係好好玩呀!!!!個蛋糕好靚好靚.... 唔知你們有否興趣一起參加呢?因為我男朋友就黎生日,而我上 一次整既時候同其他同學玩得真係好開心.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我有去學過,不過我去荃灣區的,已經學了4堂,真係幾好玩架! 我多數同同事一齊去學! 旺角呢間就未去過!

其他解答:

你賣緊廣告呀?? 佢個網頁d蛋糕好一般咋喎~ 其他個d仲靚啦....
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()