close
標題:

30000蚊可唔可以2個人去日本玩 ~?

發問:

$40000蚊港幣可唔可以2個人去日本玩 ~?最緊要去到日本迪士尼玩 ~~ 5-6天的就夠了~ 我很想幫我的女朋友完成佢的心願~因為我想比他有個一生 難芒的事~ 因為她太中意迪士尼啦 ~~香港果個佢去得太多 冇晒意思~ >

最佳解答:

以下真是我的經驗,不是copy人的! 老實講五日四夜天自由行實在太少,還要去東京迪士尼樂園/迪士尼海洋玩tim。其實你留多一兩日都係多少少錢,不彷check下la,點都好,五日行程表如下: Day 1 ...... 如果你搭CX的機,最早的機是09:05起飛,到達日本為14:00,雖然眼見只是下午二時,不過你去過關至完成手續都要成2個鐘,所以你會真正離開機場約16:00,無論你搭巴士or地鐵到你的酒店都要around 1 小時至1.5小時(新宿區酒店),所以到酒店check in 和上房放底行李都要18:00左右,而且日本的商場around 19:00 to 20:00就收(大多是19:00就close),所以你唯有在酒店附近行,但食市是比較夜收,基本上23:00都仲有得食,所以你最好和你的家人在飛機上吃個飽,跟住去酒店放底行李就去附近的商場行街shopping,不好食野先!基本上第一日都無野可做得到!我個人來講,你一家人有大有細,最好搭巴士,基本上巴士都會停在酒店附近和直達門口,我個人覺得比較方便d。如搭地鐵,取住d行李又上又落,又有小朋友,就比較辛苦d! Day 2 ...... 東京迪士尼樂園or迪士尼海洋,唔講咁多,無論你睇唔睇完煙花都好,都要用你一日! Day 3 ...... Shopping day!沿住JR線,新宿、原宿、涉谷等地方shopping,基本上3個地方都用你一日! Day 4 ...... 淺草、雷門、台場 (3個地方用你一日) Day 5 ...... 如果你搭CX返HKG的話,最遲的機是在18:30起機,所以你要留番4-5個小時由酒店到機場,一早起身,check out 完,跟住去上野行一陣,買手信,咁就無時間la! 其實日本還有很多地方要去,不彷多留d時間 ......還有六本木、池袋、東京塔 (是沿著JR線) ......還有築地(要一早去)、銀座(買貴野) 你是自由行or跟團!我唸你應該會是自由行la!我淨係去過東京,唔洗識日文,都唔洗特登去學,你只要拿住本地圖去行,又沿住JR or 鐵路線的站去shopping就可以!不用擔心!如有問題做手語,比副相日本人睇就明la!另外,當地都有好多華人(中國人),大多是在旅遊區,所以你可以用普通話! 一句到尾,無論你同佢講廣東話、國語、英文or非洲土話都好,當地的日本人都是同你講番日文。可能在街上問路,見到個西獎友,以為佢都應該識英文,點知都係唔識,所以真係要帶地圖!如真係攪唔點,你可以嘗試去d大形百貨公司的customer service問下路,佢地都好少少,不過唔好其望咁高! 通常日本的商店,大多數是晚上八時closed的,真係好少數會在九點closed,所以我建議先行街街,後食野,因為好多食野的地方會比較收夜d ,大概12:00左右! 你上網睇下國泰假期la,可以比較一下,都有機票&酒店訂(會show 明幾$$ & total package 要幾$$)!又有起程及回和時間比你選擇!你可選擇3-4星酒店,價錢平d,3-4星酒店都OK舒服!不過你是明年去,都應該未有價錢出到!其實你如果經其它agents去book CX的機,其實價錢真是一樣,可能agents可能會貴左。真人真事,我上次問一些agents的自由行package,同樣的天數、酒店和航班,結果是一樣,不過有唔同的地方,是經CX (國泰假期book)的是包每天早餐,而經其它agents book 的是不包早餐。如果你要平的話,你可以經JAL/JL (日航)book,好似平過CX,當然la,你經JAL/JL是坐番日航的機,不是國泰機la! 築地要一早去,因為只開早上,我上次去,是休息,想去築地試下新鮮海鮮,邊間都無所謂la,見到好咪食lor!其實築地,我個人來過雖然去左,但無開,但我覺得同普通的魚市場無乜特別,而且附近也沒有特別野行,所以去築地的話,是特登淨去築地,如果你無乜時間可以不理! 涉谷都應該要去la,因為真係有野行&買!另外銀座,我覺得唔去都得!Uniqlo, Fancl House, Anges B, Burberry, (blue label only Japan can buy it) 的價錢是平過香港。你可以沿著JR線,去原宿&涉谷&新宿多d款,六本目都好似都幾好(聽人講),銀座好貴&少野行。另外你可以去上野(JR御徒町站),好多野食買,大大包,又平,可以買來作信,另外上野有一條叫亞美橫丁的街,有好多野買,好多野睇,。到原宿的竹下通又是有好多特別東要買。原宿的Uniqlo都幾好,平、靚、正,HK$70-HK$100件T-Shirt,d質地好過香港Uniqlo。 我個人覺得,如果你是買衫、食物和雜物的話,不如用多d時間在原宿&涉谷&新宿,因為多d野行。另外,如果你不買Burberry (blue label)的話,不如唔去銀座,因為銀座d野貴少少,而且大名店,好多在原宿&涉谷&新宿都有。你要記住日本的鋪頭、商場大多是08:00pm已經關門,所以我建議你不如行左鋪頭、商場先,然後去食野,因為食市大多都會收好夜。如果你去d大商場,可能有得減稅! 迪士尼都去唔去,好視乎你點睇,但始終大過香港,不過一定用左你一日!我上次都係去左Disneyland,無去海洋迪士尼個邊! 嚴格嚟講係要喺同一日喺同一間店舖購物滿 10001 yen 就可以退稅. 不須要一張單計, 而Credit card一樣可以退. 通常一般百貨店的辦理退稅櫃檯都係設於比較高嘅樓層, 同百貨店嘅服務counter相連. 為方便外國客人, 通常都會用英文"tax refund"字樣. 退稅手續十分簡單, 只須將 passport 及單據交給服務員, 佢地就會幫你辦手續, 服務員其實係會幫你填一張 form 然後將 form 貼喺你本 passport 到, chop 個印仔, 整個過程大約 5 分鐘左右. 而喺離境嘅時候 custom or immigration officer 就會收起嗰張form. 除咗百貨公司同大brand之外, 一 D 大型電器店, 如 Bic Camera, Sakuraya...嘅電器店都可以做退稅 為免失望, 最好購物前問清楚邊樣商品唔可以做退稅. (唔駛太擔心言語不通, 因為普遍嚟講而家喺日本百貨公司嘅職員嘅英文水平已提高咗好多) 若目的不是為購物,但食都幾貴,around HK$100-200 一個set (已經cheap la),咁如果食d地道食物會仲貴。我地兩個人(一對情侶)去東京7日,食野、買野和手信都用左萬幾蚊(不計酒店和機票)! 你如果有City Bank 簽咭,到時statement 個rate 可能會底過市場價少少! 你去日本,都我地兩個人(一對情侶),食野、買野和手信)都用左萬幾蚊!唔洗擔心咁多,好簡單,你只要沿位JR線&其它鐵路線已經可以去到好多地方!少少心得,你一定會去shopping la, 每個JR線都有locker比你放野,由日本錢200 至 500 蚊不等,只收硬弊。例如,我在旺角落車,我會放d野在locker到,如果我要離開旺角,咁咪搵番個locker (你要認清你的locker位置,因為個車站&出口的locker都有好多,所以要認清楚) 如果你是女仔,而又有興趣玩夾公仔的話,你就要預番d位放入你行理箱la,如果個行理箱無位,你就要手提上機,所要玩時玩,要顧後果。如果你是一對情侶去的話,又想見識下人家的時鐘別墅/酒店的話,我聽人講,好似有部份是不會招待其它外地人,即是只招待日本人。老實講,我上次去都想參觀下,因為電視都講過好靚,同埋有d都好攪野! 最後,祝你有個偷快旅程!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

suppose 你$30000 - $40000萬蚊係計埋機票+酒店, 要考慮以下几點:- 1. 係咪第一次去日本? 通常第一次都係買得最多野 2. 你同你女朋友係咪d買名牌, 係咪潮人, 如果係的話, 肯定唔夠 3. 東京迪迪尼食野同買野都唔平, 我第一次去, 兩個人洗左5000-港幣 4. 如果唔介意坐咩飛機的話, 可以試下坐西北or聯合, 因為通常package較平, 同埋時間勁早去勁夜返 $40000應該啱啱好, 萬一唔夠, 東京好多百貨公司都收visa同master card, 用匯豐咭計番個對換同換錢差不多, 好似唔收手續費|||||一定夠, 我上年summer去大阪、京都、東京十幾日都係用o左萬五蚊 不過我就住旅館 我去o左 disneyland sea 如果你女朋友鐘意 disneyland,就一定要去哂兩個disneyland 如果你o地唔係勁shopping,呢筆錢應該夠去咪disneyland hotel住一夜|||||yes, with this price range for 5-6 days shouldnt be a problem if your gf is not a shopaholic la... You can also take a look at both land and sea disney, or consider resort packages for Tokyo disney if your budget allows. Hope you can give a memorable surprise to your gf la!|||||可以~~~^__^~~~ 一個去過日本既女孩子
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()