close
標題:

日本"唱"錢問題及地圖

發問:

我第一次自己買package去東京, 想請教下, 1. 若果我係香港已經換左日圓現金但驚去到有需要再係當地提款若我港幣戶口係恆生, 而我又唔夠港紙現鈔係當地, 我點樣可以係恆生戶口度攞錢黎兌日圓現鈔?當地有無銀行可以俾我做係港紙戶口過數或者點係當地"唱"到日圓?(而我唔係手持港紙現鈔)2. 另外, 想問問, 一個人去, 4日3夜, 要帶幾多日圓去?3. 我主要都係東京都內玩, 可能會去明治神宮, 吉祥寺, 上野公園, 築地等, 想問問, 有無需要預備當地街道圖。若要, 買點既地圖岩?i mean, 又有漢字, 又有日本字俾當地人明我手指指想去邊。4.... 顯示更多 我第一次自己買package去東京, 想請教下, 1. 若果我係香港已經換左日圓現金 但驚去到有需要再係當地提款 若我港幣戶口係恆生, 而我又唔夠港紙現鈔 係當地, 我點樣可以係恆生戶口度攞錢黎兌日圓現鈔? 當地有無銀行可以俾我做係港紙戶口過數或者點係當地"唱"到日圓?(而我唔係手持港紙現鈔) 2. 另外, 想問問, 一個人去, 4日3夜, 要帶幾多日圓去? 3. 我主要都係東京都內玩, 可能會去明治神宮, 吉祥寺, 上野公園, 築地等, 想問問, 有無需要預備當地街道圖。若要, 買點既地圖岩?i mean, 又有漢字, 又有日本字俾當地人明我手指指想去邊。 4. 唔太想淨係shopping, 有無咩特色景點, 可以行下, relax下架? thx

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

1. 恆生在日本沒有分行 (好像也不太有見過 HSBC),想在銀行 櫃位經港元戶口兌換日圓比較困難。 恆生的提款卡或信用卡背面好像都有 PLUS ,Maestro 或者 Cirrus 標誌。就是說用這些卡,可以在其他國家有這些標誌 的提款機提款。但這種服務會按次收取少量手續費。如果不肯 定,可向恆生查詢。 為免麻煩,強烈建議你準備比預算多三至四成的日圓吧。反 正用不完的話可留作下次使用,或者兌回港幣。也可以考慮帶 備少量美金作緊急之用。 2. 旅行花費因人而異,很難一概而論。既然你要 plan 行程, 何不順便作個簡單預算案: 交通費─ 機場到東京都的單程交通費由千多到四千多Yen不等,中等價 格的京成Skyliner約2,000Yen,來回4,000Yen; 遊首都圈必搭的山手線每程平均160至180Yen,假設你每天坐 六次180Yen的車程,那每天的交通費就預算1,200Yen。四天 就是4,800Yen; 那四天下來的交通費共約 8,000~9,000Yen。除非你經常遠離 首都圈,否則那是十分充裕的預算了。 膳食─ 東京吃的真的是豐儉由人。假設每天4,000Yen,扣除首尾一 天,全程預算12,000Yen一個人已經很夠了。 另外,如果打算多去遊樂場、觀景台之類的地方,最好預留 入場費約10,000Yen。去主題公園要預留更多。 上面共計30,000Yen,一個人用我覺得已經很夠了。其他買 東西買手信的預算就在扣除車費與膳食費之後自行調配。 以上預算純屬參考,最好還是按照自己的行程計劃做個預算, 再決定你要兌幾多日圓。 3. 建議你買本東京旅遊書更好。香港甚少賣中日對照的東京地 圖,就算有也比旅遊書便宜不了多少,那不如買本書,還可以 看有什麼心水景點。如果不嫌字數太多的話,推介正文社出版 那本《東京旅遊全攻略》。 4. 其實4日3夜可去的地方不多。如果不喜歡shopping,除了 你所講的之外,還有... 喜歡眺望東京可選新宿的都廳觀景台、台場富士電視台或六 本木tower。到淺草體會東京地道風味。到台場大江戶浸個 不正宗但市內唯一的溫泉。到吉祥寺可以徒步經井之頭公園 到三鷹的宮崎駿美術館 (要在香港預先購票)。喜歡靜靜遊走 可到代官山。遠一點的也可以考慮到橫濱港區逛逛。另類一 點的甚至可以坐地面電車都電荒川線到名校早稻田大學走走。 都是一些比較靜態的地點。 預祝你日遊愉快!

其他解答:

1.你可以係當地櫃員機提款,只要你張提款卡後面有PLUS或者Cirrus,但我會提意你最好就帶定足夠的日元去,又或者買貴野的時候比信用卡,因為日本係好難搵到有PLUS或者Cirrus的櫃員機,恆生銀行唔知道有無,匯豐銀行就有一間,係東京都日本橋,但我想信你唔會特登走去搵,如果你真係去提款的話,佢係會出日元比你,手續費一般都係$25,但最好就自己問清楚你所開戶的銀行,而匯率就要睇返當日的匯價, 2.要帶幾多日圓,好睇你鍾唔鍾意買野啦,多與小,好難講喎! 3.帶定地圖都無防.你可以去商務印書館買張東京中心街道圖, 幾蚊雞.有漢字, 又有日本字的,但你唔好買日本全地圖喎,因為你只係去東京都,所以係無用架. 4.唔太想淨係shopping,可以去箱根,熱海,日光等等的地方行o下, 希望以上答案幫到你^^ 祝:旅途愉快
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()