close
標題:

關於升中問題......急!(10點)

發問:

(1)我想問我如果第一志願考梁式芝書院,咁我第二志願考咩會好D? (唔好同我講要依番我既成績) (2)梁式芝係咪死過人,我覺得應該係瑤言,如果真咁比D證據我!!! (3)有冇Band 1頭~Band 2頭既中學係在觀塘區,你地點知個間係Band幾?

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我上年都係小六生,而且都係觀塘區,所以都幾明白升中問題~! 1.你如果第一選左中中,咁你之後可能要選校風好既BAND2中學啦~!因為如果你選左英中先,就可以選返BAND1中中,但係你一開頭就選左BAND1中中既話,你就要選BAND2中學較為保險啦~! 2.我都聽聞過梁式芝中學有呢D事傳出,但係又唔似真......其實你有無聽過呢個故事?我有聽過話原本梁式芝既操場係游水池,因為死過人就封左.......唔知係唔係......應該唔會係囉,唔洗擔心,因為有好多人都係呢間畢業架,所以應該無事...... 3.好多BAND1-2既中學啦........ BAND1英中較有代表性既:聖保祿中學藍田,聖傑靈中學女子,順利天主教中學,觀塘官立中學 BAND1中中:梁式芝中學,蒙民偉中學,呂郭碧鳳中學,聖安當女書院 BAND2:基智中學,基孝中學,寧波第二中學 如果你既成績係BAND2頭至中,我都覺得可以博下BAND1中中,如果你BAND1尾就可以博下BAND1英中

其他解答:

1)基考lo....都ok....band 2到...因為梁式芝唔係英中... 2)唔係.. 3)男女:::::::::順利----band 1(老師好d) 觀中----band 1|||||買中學概覽ar! 乜中學都有 My school give me
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()