close
標題:

求電飯煲焗蛋糕的食譜

發問:

我剛換左一個電飯煲焗蛋糕,點知入面得份英文食譜,我唔識睇,請問邊位高手可以給我一些食譜?係專俾電飯煲焗蛋糕0既呢?我唔要清蛋糕(即係齋蛋糕)我想要有些味道的,中文的食譜。 謝謝! 更新: 我0個個係日立牌(HITACHI)的焗蛋糕電飯煲

最佳解答:

電飯煲焗蛋糕 材料: 雞蛋8隻, 麵粉1.5飯碗, 自發粉"self- raising flour"一茶匙, 白砂糖1飯碗, 雲呢拿油2滴 (1) 用筷子打雞蛋約15至20分鐘, 直至雞蛋起泡黏住筷子, 代表雞蛋內的空氣充足, 如以電動打旦器協助, 只需2分鐘. (2) 將麵粉及自發粉篩一篩, 隔走凝結成塊狀的麵粉及自發粉, 分量為1.5飯碗麵粉及1茶匙自發粉. (3) 加入1飯碗白砂糖撈均, 再倒入旦漿, 攪勻後用保鮮紙封好. (4) 在室溫下擺放半小時, 令旦漿發酵, 直至旦漿表面滿佈氣泡, 如同火山口的岩漿般. (5) 加入雲呢拿油, 橙油或士多啤梨油, 令蒸出來的旦糕味道更豐富 (6) 用廚房紙蘸上食油或牛油, 搽勻飯煲內側, (7) 將旦漿由飯煲的中心點倒下, 保證旦糕左右平衡, 不會一高一低. ( 如煲飯般按掣, 跳掣後不要開蓋, 焗半小時 (9)因飯煲已經跳掣, 旦糕不會過熟, 即使焗更長時間, 也可保持軟綿綿. (10)如想做朱古力旦糕, 可在旦漿內加入谷古粉, 又可加入提子或合桃, 但記著放提子果仁時, 先把他們灑上少許麵粉撈勻, 再慢慢放入已發酵的旦漿內, 咁d提子困仁就唔會沉底喇. 食譜如下: 麵粉...55g 蛋白....3個 糖...55g 鹽...少少 蛋黃...2個 沙拉油...35ml 水...35ml 檸汁...10ml 做法 1.麵粉,鹽篩過 2.將蛋白打起,加入半份糖打至企身....放入雪櫃備用 3.蛋黃跟剩下的糖打起忌廉狀....慢慢加入沙拉油再打均...加入水,檸汁打均 4.將麵粉加入[3.]中輕手拌均.........再將[2.]分3次加入拌均...便可將麵糊倒入電飯煲......*好似煲飯(西施飯煲)....按煲飯掣至跳掣熟......如發現末夠熟可再按多1次 5.蛋糕熟後,將飯煲取出倒轉,待冷卻後脫模

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()