標題:

收毛孔的護膚品..

發問:

如果有少少暗蒼.. 可唔可以用收毛孔的護膚品.. thx..

最佳解答:

如果怕敏感,可以用雞蛋自制面膜.材料;雞蛋一個,醋一大勺.製作方法:1將雞蛋打開蛋殼,去蛋清備用.2加入醋與蛋清充分攪勻.使用方法:將調好的面膜汁用棉簽均勻塗抹在面部,20分中後係經濟可.效果:雞蛋有收縮毛孔的功效,使用後能有效潔淨肌膚的毛孔,具有祛除油脂和預防粉刺的功效.

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最近我轉了它一套護膚品真是不錯, 改善了困擾我很耐的黑頭, 油脂粒,去印, 好乾的皮膚和收細毛孔, 其他有美白,皮膚暗啞, 暗瘡, 黑色素和可以修靘些面頰都幫到手, 效果好顯注, 我本身都好敏感, 試過好多隻都不得, 但用了這隻護膚品就完全無問題。 全部公司產品都天然, 有百幾位學家臨床驗證, 絶對安全 如想知多些email/msn 我 chan_elsy@hotmail.com|||||可以。您可e-mail 給我,我是教人用一品牌自己在家護理皮膚的,我會教您用及跟進。 dolphinebeauty608@yahoo.com.hk|||||我現在用緊一隻牌子既護膚品係好適合有暗瘡既皮膚收毛孔用, 若你有興趣, 我可給你有關資料。|||||可以﹐可以試下用DHC cleasing oil做清潔先跟住用收毛孔產品丫﹐ 我覺得佢真係幾好用﹐去到好多死皮﹐用完佢先再用收毛孔護膚品會仲好﹐ 查實用完cleasing oil再fu mask﹐己經收左好多毛孔喇﹐跟住就查cream就ok。|||||你可聯絡我 我可俾到意見你 msn: redstrawberry1822@hotmail.com or phone me 60395247 strawberry
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()