標題:

美白既方法*

發問:

我好黑嫁 但系想白d.. 聽人地講話檬檸汁可以美白 系咪真系得?! 同埋有冇其他方法 都系純天然的?!

最佳解答:

我都聽過檸檬汁可以美白, 但係唔鼓勵你用呢個方法~ 因為未必識控制分量,萬一酸得滯就死火! 薏仁係公認的美白聖品, 好多人都話得, 你可以買薏仁粉沖水, 又可以自己煲,一日一杯 薏仁利尿,所以對去水腫都好有效!(我試過!) 但係要注意囉...你會成日都想去廁所.... 銀耳都可以美白, 但要持續食先有用! 我家姐食左4個月, 成個人白左,唔係死白個種wo! 係白得紅潤個隻!!! 網上流傳用香蕉做mask可以美白, 我又試過.. 估唔到.....................真係有用!!!!!!!!!!開心到飛起!! 鑿爛香蕉,可以加d honey或milk,整成泥狀, 敷於面上10-15分鐘... 幾個經濟又有效的方法,試下啦~希望幫到你!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

我相信薏仁粉應該係最好既選擇.. 因為薏仁不但係天然既, 亦係出名有效既美白食品.. 如果係薏仁粉既話,你可以沖水黎飲.. lei個方法係我睇電視既時候得知既.. 後來係好多地方都聽過lei個方法.. 應該係幾有效架..
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()