標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

2009年底台灣高雄旅行計劃意見

發問:

本人於11月往台灣高雄旅行5日4夜.以現時風災過後的高雄情況來說,有什麼景點和值得一去的地方.(第一天到達高雄時,會先去台南市辦理事情.請問行程該如何)本人是第一次去高雄的.謝謝哦~

最佳解答:

你好我係台灣人,基本上呢高雄玩2日已經好足夠,如果你行程安排5日可以順便去台南或者其他地方,台北你地應該都去過la 咁我幫你plan下高雄ge行程 day1:如果中午到高雄小港機場可以坐高雄地鐵去酒店,酒店ge部分呢可以選擇住係三多商圈比較方便,擺低行李之後坐地鐵去凹仔底站4號出口有一間叫新台灣原味ge餐廳食飯, 都幾有feel ge果度都係一D台灣50,60年代ge裝潢,鳳山果度都有分店,食完野之後可以去左營ge蓮池潭睇下龍虎塔同孔廟,不過蓮池潭呢度交通比較唔方便,地鐵坐到左營站之後仲要坐D士,如果唔去蓮池潭都可以到橋頭糖廠,高雄地鐵紅線ge最後一站,去糖廠參觀下影下相食下雪條咁樣,下晝可以去中央公園附近ge新堀江商圈行下街,夜晚黑到六和夜市食野,食完野之後可以坐D士去愛河之心睇下或者去愛河散下步,最後番酒店 day2坐地鐵去凱旋站ge夢時代商場,入邊好大ga,凱旋站有免費巴士車你地去,b1都有野食,跟住可以去西子灣漁人碼頭果度飲咖啡吹下風,或者去食高雄人都知ge海之冰,下晝太陽落山之後可以去打狗理事館睇高雄港,個景都算靚,理事館ge下午茶都好有特色可以試下,都可以坐船去旗津食海鮮,踩單車 p.s高雄ge地鐵唔似台北咁方便,如果有朋友車你地係最好,如果唔係,有D景點都係要坐D士去 高雄我呢個月先去過,唔洗擔心颱風有無影響高雄,基本上都ok ge 我msn係shady04090625@hotmail.com 仲有咩問題可以黎問我,高雄我10年前去過,而家ge高雄都變左好多,雖然同台北相比仲唔算好好,但係都值得去ge而且南部D人熱情好多,仲有我媽咪係台南人,台南果邊我都算好熟,應該可以幫到你ge 2009-09-30 15:14:59 補充: 仲有我覺得高雄星期六日去會好D 上次我星期一二去 都無咩人 有咩問題可以add我 2009-10-02 19:15:21 補充: 仲有我覺得去高雄一定要食佢地ge米糕 南部米糕比北部ge好食

其他解答:

高雄景點: 吃海鮮:旗津 吃美食:六合夜市 買衣服:新崛江 看夜景:85大樓頂樓(要門票) 看古蹟:英國領事館 搞浪漫:愛河 以上建議 我的網站可參考一下CC 南台灣趴趴走 包車旅遊網 http://des-kim.sg1002.myweb.hinet.net/tw168papago/index.html|||||建議行程: 第1天:高捷橘線之旅 O1西子灣(順便參觀國立中山大學和英國領事館)→由鼓山渡輪坐船過去旗津(去嘗美味的海鮮).旗津燈塔→O4市議會站走到愛河(沿海歩道晚上超美)→回到O5美麗島走到六合夜市→夜宿R8三多商圈旁走1分鐘~民宿 第2天:捷運紅線之旅→夢時代(R6)、中央公園.城市光廊(R9) 新堀江(年輕人逛街的好去處)、瑞豐夜市&.漢神巨蛋(R14)、橋頭糖廠(R22) 第3天:睡到自然醒逛ㄧ下我們R8三多商圈(85大樓.新光碼頭.大遠百.sogo.)|||||如果要連同台南高雄一起玩的話~你可以找鑫輪企業的包車旅遊 http://tw.user.bid.yahoo.com/tw/user/gogocartw 高雄市本身沒有災情喔! 這是我們玩的景點~你參考囉! 澄清湖-旗津(天后宮-海岸公園-星空隧道-砲台-燈塔..)愛河-西子灣(英國領事館)-高雄市歷史博物館-城市光廊-遊高雄港-真愛碼頭....等! 因為包車有司機有車,可以放心的坐在車上讓司機把你載到目的地,司機也會規劃行程給你,司機還會介紹景點導遊瀏覽~~而且鑫輪企業的司機有國內領隊與導遊証喔!帶我們的司機人真不錯~人很年輕(我沒看過那麼年輕的司機)~也很親切健談~介紹又專業!!|||||高雄旅遊行程方面: 第1天~橋頭糖廠~孔廟~蓮池潭~到夢時代坐摩天輪~傍晚愛河喝咖啡~逛新掘江~晚上逛六合夜市~新光碼頭~ 第2天~玫瑰教堂~壽山動物園~旗津星空隧道~旗津吃海產~貝殼館~西子灣看夕陽~英國領事館喝咖啡~巨蛋漢神~逛瑞豐夜市 第3天~澄清湖~美術館~ R 4A機場咖啡休閒農場~ @@@ 告訴您一個交通方便的高雄合法租賃日租住宿地點: 高雄市前鎮區新光路21號…訂房專線:0972-291560 @@@ Do Re Mi的家~R8捷運站旁(三多商圈) 2號出口 到Do Re Mi 的家~賞海~看夜景~坐摩天輪~ 你可到Do Re Mi的家部落格參觀~有更多的高雄的景點美食交通介紹 DoReMi的家官方網站:http://www.idiy.ws/house/ 住宿朋友留言分享:http://www.idiy.ws/house/share.htm *** 附近景點 *** *大遠百R8捷運站步行約1分鐘 ~ 海洋之星.新光三越.步行約5分鐘 *夢時代.新崛江.車程約5分鐘 ~ 愛河.六合夜市.布魯樂谷.車程約10分鐘 *西子灣.火車站.車程約15分鐘 ~~小港機場車程約20分鐘
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()