標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

通告天下!!!!富林酒樓(黃大仙區

發問:

富林酒樓(黃大仙區 無時間千萬唔好去喝茶啦!! 當日我同家人去喝下午茶,2時坐下,15分鐘後叫野食,叫5碟點心只有3碟,成2時55分才有得吃,都無所謂,員工一見我們有得食,就問點心到齊未,我心想佢地好好,誰不知,『我幫你地結帳先啦!!』當時唔到3時,我就話有野未來同未叫,等等先,最後坐唔到4時,中間1小時,員工來回左10次,『取左你們結帳之外,仲收我地食緊既碗筷』過份都不得了!! 所以無時間唔好去喝下午茶!!!!!!!!!!!!!!!!!!

最佳解答:

係丫...我上次去就唔覺有呢個問題 , 不過點心就真係好耐先黎 , 我仲要不停問有未?冇就唔要 , 佢先話有 , 黎緊......=.=

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()