標題:

日本東京+大板+北海道~自由行

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想年尾去日本自由行有14日 想去東京+大板+北海道~ 但因個人問題必須要在東京機場!回程也是~ 但又想平D!唔想坐內陸機去北海道~ 有冇咩其它方法可以去北海道? 還想問有無酒店及行程推介 同大約要洗幾多錢(唔計購物) 因為我第一次自由行!請大家幫幫忙給我一些意見!!! Thx~

最佳解答:

你咁樣買機票應該唔便架喎, 我之前都係咁, 都係去十幾日, 都有諗過全程自由行, 但計落一d都唔化算, 我之前係跟tour, 去七日, 去北海道五天加東京兩天, 之後再留多幾日, 我就再玩大板同東京, 我由東京搭jr 來回大板, 係香港買d 幾日車票, 仲可以用呢d車票去埋東京機埸, 車費個度慳唔少架, 因為其實係日本我覺得車錢都唔便, 尤其而家兌換仲咁貴tim.... 我個人認為自由行去北海道都唔易的, 一係你好熟路, 如果唔係你搵路都幾煩, 我跟tour 去個d 景點都要搭好耐車, 好左係車可以瞓下, 如果唔係都幾辛苦 況且你都 話你係第一次自由行, 我怕你會晒好多時間的, 跟tour 再留多幾日東京去埋大板都真係幾好, 可以值得諗下架

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()