標題:

平時食什麼可以增加肌肉

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

我有做負重訓練 呢排亦成日扒龍船 想大隻d 除左飲健身奶粉之外 平時食什麼可以增加肌肉呢? 多謝各位解答thank you 更新: 各位~我不是要減肥 不需要減肥網站 我只是簡單想知道平時有什麼食物可以有助增加肌肉 知道的請幫幫忙thank you

最佳解答:

食香蕉,,飲奶,, 最好做完GYM飲奶,,豆奶果D

其他解答:

食夠蛋白質(冇膽固醇),我個朋友三個月增12磅肌肉,唔知幾健康又有線條及腹肌,佢今年都扒龍船喎!有興趣可以email 俾我sunita3333@yahoo.com.hk大家交流下!
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()