標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

尋找Band 1中學

發問:

小女6年級,中、英、數 都是B,全級排名 76,家住黃大仙區,問有那所Band 1中學好介紹

最佳解答:

我係今年ge中一生 如果你唔覺得遠,我會推薦你讀何東 何東幾好,最勁係商科,又係出名ge女校 校風好好,人地覺得何東d女仔好乖同有禮貌 band1中 除左何東之外仲有幾間(我覺得你ge LV 好難入) ST PAUL SEC ST PAUL CON 真光 (本人覺得女校的同學會比較乖) 我宜家係何東讀F.1 希望我可以幫到你

其他解答:

我覺得佢個女是 BANDY 2 頭 、不是 BANDY 1 。|||||或者可以入聖嘉勒女書院 佢係Band 1尾,Band 2頭 校風都幾好
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()