標題:

乘坐甘泉香港航空安全嗎?

發問:

好急!我打算12月去倫敦半個月自由行,乘坐甘泉香港航空安全嗎? 上網看只需約三千元,其他都五千左右, 為何甘泉票價比他航空公司便宜? 服務質數如何? 有無其他好介紹。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

甘泉香港航空是否安全暫時很難說,因為它只飛了一年在右,但至少至今未出過事. 它所以便宜,因為它盡量减少營運成本.例如使用二手飛機(2架向新加坡航空購買,1架向全日空購買,機齡分別14和9年,全是波音747-400型.),機上餐飲由漢莎地勤代理等. 機上座位比其它航空公司多,economyOasis超濟佣!坐左下去幾乎動不了. businessOasis好少少,無那麽濟佣,但也不太舒服,只能45度傾側.餐饍不好食,好彩免費.空服員服務態度麻麻哋,果汁,咖啡,茶,清水免費供應. 其他介紹:經濟倉:我建議坐紐西蘭航空,雖然普通,但座位就出奇舒服.啇務倉:我建議坐英航,雖然國泰D位同英航差不多,但英航的服務態度好一D.(國泰的空服員有點傲慢)

其他解答:

英航都做緊promot $3,490 到 31/03/08 經''學聯''買 but 15 & 16/12/07 回程 full 晒 因好多留學生回港過聖誕節 你儘快打電話 check 吓其他日子啦! 我就改了出年 3 月去都是 $3,490 好抵|||||甘泉平過一般航空公司因為 --> 用舊機及盡量不提供機上服務 / 餐飲. 好多野要另行付費. 座位舒適度一般. 至於安全問題. 佢地暫時都未出過問題. 但好多時 delay lor. 因佢地得一, 二隻機嘛. 如果壞左就要代修. 起唔到飛. 另外, 去到倫敦個邊; 唔係停希斯魯機場 ka. 會停 Gatwick 機場. 交通冇咁方便 lor. 至於另外兩間主力飛倫敦之航空公司係 --> 國泰同埋維珍 lor. 個人覺得 Virgin 好 D. 服務細心好多. D 空姐又好人 D. CX D 空姐好鬼寸.|||||我好多朋友都搭過﹐幾好的。有D覺得甘泉比其他航空公司(british airways, virgin atlantic)還好。
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()