標題:

賣樓收尾數問題

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

下星期賣樓要收尾數, 因身不在香港, 我的律師叫我預先簽收所有文件, 两天後收到買家的尾數後再存入我户口, 請問這有沒有風險呢?我的律師說買家律師到時會開出一張我台頭的支票再存入我户口, 那是沒有任何風險的, 請指教是否真的如此, 十分感謝。 更新: Thanks Shirley, but 如果買家未驗樓,那將是甚麽問題呢? 多謝

最佳解答:

你大可以放心!因為對家律師樓開支票抬頭只寫你名字加上會劃死只有你先可以來到錢!不過要提醒你如果買家未驗樓,就要小心! 2010-08-03 03:32:35 補充: 放心喎!又未至於這位朋友仔講成交唔到?其實過大訂之後已經屬於"必買必賣"除非樓契有問題否則都要而"現狀"全單照收,就算睇樓時冷氣機冇壞到驗樓時壞咗都唔可以扣錢作維修!

其他解答:

因如果驗樓當天出左問題, 例如買家發現有漏水等問題, 佢可以要求你先維修或扣起錢用作維修等, 咁你唔係香港律師樓唔可以同你商討, 變左成交唔到, 咁如果係收尾數方面就如樓上網友講唔會係一個大問題, 因為都係開你個名, 個律師都拿唔到你的錢
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()