標題:

我想問關於入職去PACIFIC COFFEE做沖咖啡(學徒)

發問:

請幫忙,我想問如果入職,要什麼條件?還有可以說下這有冇前途呢? 還有面試時聽說要用英文的,是嗎?請大家幫忙,我想轉工~thank!!!!!

最佳解答:

hello~我係PCC既barister. 我係0係招聘日in既, 唔使講英文, 只要你show到俾佢睇你既passion, 佢一d都唔介意做長/短期. 唔曉英文都唔緊要, 入左之後日日對外國人, 唔曉都變曉~前途方面, 一grade grade咁上, 都okay ga~最重要of course係曉哂整coffee la!!

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()