close
標題:

我想知最快減肥有幾快? (20點)

發問:

我想知最快減肥有幾快? 我係一個成日都唔出街既人 打機果陣坐得好耐 多數一日行唔多過1千步 有次減肥果陣 我都會食番肥 我用左好多方法 想食野果陣叫人打我一身 又搵過單車鏈鎖左腳 但係都要去洗手間既 運動又唔知要做幾多屋企 有咩屋企做到既超快減肥方法 減肥要幾耐到 要有用既 唔想知要洗$ 既踏路 想快減肥原因係怕左d肥既鬼佬

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

食肉減肥法 1 ★進食1個月可減15磅 早餐︰鮮橙汁1杯、麥包1片 午餐︰芥蘭1碟、麥包1片、低脂芝士1片、水1杯 晚餐︰芥蘭半碟、西蘭花半碟、雞扒(去皮) 減肥守則 1.戒絕一切粉麵飯及零食,餓極時可吃一個水果。 2.飯後盡量做一些有氧運動。(如踏單車30分鐘、緩步跑30分鐘……) 3.每日要喝8-10杯水。 食肉減肥法 2 進食1個月可減15磅 早餐︰蘋果1個、雞蛋1隻、水1杯 午餐︰西柚汁1杯、麥包加低芝士 晚餐︰雲吞6粒、通菜1碟、茶 減肥守則 1.戒絕一切粉麵飯及零食,餓極時可吃一個水果。 2.飯後盡量做一些有氧運動。(如踏單車30分鐘、緩步跑30分鐘……) 3.每日要喝8-10杯水。 好味減肥餐 ★連續3日進食可減6磅 第1日 早餐︰果醬麥包多士1塊、烚蛋1隻、鮮榨橙汁1杯 午餐︰紫菜蛋湯烏冬1碗、清茶1杯 晚餐︰四季豆配肉片1碗、蘋果1個、香蕉1隻、雲呢拿雪糕半杯 第2日 早餐︰西生菜火腿湯米線1碗、清茶1杯 午餐︰低脂芝士1片、麥包2片、凍鮮奶1杯 晚餐︰椰菜鮮茄魚柳配意大利粉1碟、橙1個、雲呢拿雪糕半杯 第3日 早餐︰麥片(鹹)1碗、多士1片 午餐︰雞蛋雜菜沙律(少許千島醬)1碗、鮮榨橙汁1杯 晚餐︰西蘭花雞柳配白飯1份、提子10粒、雲呢拿雪糕半杯 減肥守則 1.每天喝5杯清水(8安士/杯),宜在每餐之間飲用。 2.不可胡亂進食其他食物。 3.如早期未能適應,可進食2至3片鹹梳打餅或蘋果一個。 七日減十五磅「減肥喝湯餐」 一個星期連績飲用菜湯再配合列出的食物。 菜湯湯料﹕洋蔥(4一6個),番茄(4一6個),椰菜(1個),青椒(2個), 西芹(1棵),鹽(小許)。 將湯料全部切粒,放落滾水中用文火煲個餘小時,每天連湯渣飲用,餐數不限。 菜湯跟以下食物配搭 第一天﹕全日生果餐(香蕉除外)。 第二天﹕蔬菜餐(除了乾豆和粟米,另宜選多葉種類),晚餐加一個焗薯。 第三天﹕第一、二天的菜單混合(除了焗薯)。 第四天﹕無限脫脂奶加多8隻香蕉。 第五天﹕十二安士牛肉和六個番茄,全日喝8杯9安士清水。 第六天﹕不限量牛肉和蔬菜。 第七天﹕糙米、菜和生果。 可飲用﹕清水、黑咖啡、不甜的鮮果汁。 不可食用﹕麵包、煎炸食物、含酒精飲料、碳酸化合物飲品和減肥飲品。 除此之外, 喝水的時候可以用有減肥作用的茶配合為佳.. 其中有馬之草、及檬草和迷迭香等等..有消脂及去水腫功效。 if 你有唔明可以再e貓我.. sophiesupra@yahoo.com 應該會幫到你..!! ^^""

其他解答:

想介紹個既簡單又健康既減肥方法給您: 我個朋友飲d營養飲品做代餐(代早晚或午晚), 第一個月已減了5磅, 而家減了25磅, 因為入面有蛋白質, 全身的線條都減得好好, 而家就飲黎keep, 一日一杯, keep左5年, 同埋皮膚靚左, 所以愈飲愈靚! 佢都有叫我飲, 而我就解決左一直困擾我多年既便泌問題, 個肚腩仲慢慢地瘦起來. 佢就係透過此網站而成功地減到肥: http://www.healthCOMEtrue.com/action 或上my blog睇下: http://hk.myblog.yahoo.com/ccpf6/article?mid=21&prev=25&next=18 另可用msn/email問我: ccpf9@hotmail.com|||||我試過唔少方法減肥,最快9日減到.而且安全有效,如果你有興趣都可以了解下.你可以email: ovesther@ymail.com|||||你可以試下搵我朋友幫你, 佢係幫人減重或者增肌嫁~ 我自細肥到大, 最重個時起過200磅, 所以我搵左我個朋友幫我 最重要係唔貴~~ 最初2星期已經輕左8磅, 6星期共輕左13磅, 淨係肚腩都瘦左3.5吋, 5個月已經減左接近34磅, 淨係腰同埋肚腩都減左超過14吋, 全身仲修左超過25吋, 雖然我都好心急想再減多d, 但始終認為食藥很傷身 同明白有時快未必會好~ 如果你都係認真想減肥的話, 你不妨試下聯絡佢 佢個時俾左呢個網我填左「聯絡我們」, 佢就了解左我既情況 咁就開始進行我既減肥大計~~希望可以幫到你喇~~ http://ourhealthycoach.com/handsome 他的聯絡方法 電話:60960866 梁先生 電郵 : danny0715@gmail.com p.s.最重要的是相信這是你最後一次的減肥|||||如果你真係好有決心...我可以幫到你!! 因為要係2個月減肥....唔係太難既事!! 只係你肯唔肯比機會自己去試.... 可能會令你有少少辛苦..但只要你肯堅持就可以!!! 不妨上去呢個網度睇下....真係幫左我好多!! http://www.HealthCometrue.com/fitness 我用左5個月減左27磅..依家已經減左50磅喇! 我真係希望可以幫你了解多d同有好多健康資料你參考!!|||||了解基礎代謝率 別墮減肥誤區 大部分求瘦的人都希望可以一朝變瘦或是在最短的時間內變瘦,又或是甚麼都不必做,只吃吃喝喝,就可以變瘦。 坦白說,這個想法不但不可能,也不切實際。 我們必須明白,身體吸進了甚麼,就會長出甚麼,或是排出甚麼,沒可能一天吸取5千卡路里而冀望不長脂肪不長肉,這是不可能的。如果真的可以不長肉,不是因為每天的運動消耗量大,便極有可能是生病了。 對於身體來說,肥胖的因素只有一個,就是熱量。熱量的囤積就是攝入的多消耗的少,所以,不少減肥人士採用了低熱量飲食方法,以圖減低體重。 人體熱量的消耗主要有三個部分: 人體的「基礎代謝率」,約佔人體總熱量消耗的65至70%。 身體活動所需的熱量,約佔總熱量消耗的15至30%。 消化食物所需的熱量,約佔總熱量的10%。 由此可知,基礎代謝率佔了人體大部分的熱量消耗,亦即是說,代謝速度慢的人,在減肥時比較吃虧,而增加體重的機會卻比別人大。 每日所需的熱量 猶如汽車需要燃料才能開動,人沒有能源是便不能發揮動力。熱量過多是肥胖的來源,究竟每天要吸取多少熱量才不會致胖呢?成人每日需要的熱量可用以下的公式計算: 每日所需的熱量= 人體基礎代謝率+活動所需熱量+消化食物所需的熱量 基礎代謝率 基礎代謝率(Basal Metabolic Rate , BMR)是指一個人一天內最基本需要消耗的熱量,也就是說,維持人體一天最基本的體能消耗最少需要吸取的熱量,也是維持生命所需要的最低標準,包括了維持身體內各個器官的活動、腺體的分泌、神經及細胞的正常運作。 基礎代謝率的高低會隨著年齡的增長而逐漸下降,一般來說,嬰兒時期的基礎代謝率相當高,到了孩童時期會下降,而到了成人之後便會漸趨穩定。在成年時期,18至25歲是基礎代謝率最高的時候,但25歲之後,基礎代謝率便會下降,下降速度大約是每十年5至10%,直至我們50歲時,基礎代謝率便降低了接近30%。 熱量過低反效果 經常有人說,每天已經吃得很少,體重也一樣不見降低,甚至有人認為自己喝水也會肥,或者只是呼吸也會肥。像這樣的人,問題可能是出在代謝之上。 許多人為了減肥,一日三餐經常是只吃一餐,或是吃得很少,讓每天所攝入的熱量減到極低,又或是吃某些減肥餐,讓攝入的熱量低於身體活動量很多,以求達到減磅效果。這種減肥法剛開始時是頗見成效的,但是,過一段日子後,就會發覺即使維持著相同的低熱量飲食,體重已經再也減不了。若是稍為放鬆一點,體重更會調頭上升,令減肥人士氣餒不已。 如果經常有運動的慣性,身體為了因應運動時的需要,會使代謝率提高,增加熱量的消耗,若是長期缺乏運動,代謝率就會減低。人體要是長期處於低熱量情況,身體為了節省能量消耗以供給心跳與呼吸等人體基本運作,體內的自然保護機制就會自我調整,使基礎代謝率跟著降低,當基礎代謝率降至極低時,即使進食再低熱量的減肥餐,身體還是要儲存一些熱量以作不時之需,所以在減肥一段時間後,身體所需的熱量愈來愈少,便會變成只要吃一點點就足以使身體積存熱量。 另外,基礎代謝率會隨著年紀增加而下降,熱量無處消耗,自然會在身體內囤積,所以,中年人即使飲食不多,體重也不易下降,有些人不明所以,仍維持年輕時相同的飲食量,體重自然上升。 減肥不只是減磅 減肥的時候,要注意減的是脂肪還是只是磅數,減磅的速度和方法,健康的減肥是一個月不能超過5 公斤,如果因為體重的急速下降破壞了身體的恆定狀態,會影響荷爾蒙的分泌。 不論為了外形上的美觀或是為了健康,減肥總有自己的理由,但是減肥過度而令精神不振,內分泌紊亂,更有可能令基礎代謝率混亂,變成容易發胖的體質,結果便由良好動機而得出具破壞性的結果。 受了廣告的荼毒,甚至身體受到重金屬傷害,我們把瘦與美錯誤地劃上等號,其實只要身體健健康康,不值得為多了一點點脂肪而誤墮減肥的陷阱。|||||我係一個由細肥到大既女仔 以前經常比同學笑我肥 仲話我塊面脹到個好似個 麵包咁 由個時開始我就決定要減肥 試過做運動 但減唔到仲大隻左 節食左一個星期捱唔到肚餓食返野仲肥過之前 用減肥藥一個療程都冇效果 而且面色差左 好冇精神經常覺得好累 好口乾 心跳率快左 新陳代謝率慢左仲好容易病 停用左之後都係反彈 後來朋友介紹左個顧問比我 佢用一個好健康既方法幫我減左30磅22吋 仲教識我點keep住唔肥返 如果你地想減完唔肥反都可以搵佢幫手架 填完問卷會有營養顧問免費跟進 http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cDQzaGxFNDJLSHM1SDJUMkszNW1SSkE6MA.. 希望可以幫到你! http://hk.myblog.yahoo.com/angie-li
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()