close
標題:

到日本一遊

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

本人想於5/27-6/2到日本一遊, 由於我是由美國經東京, 所以將會於成田機場落. 我男友都會於日本跟我會合. 由於我地曾經到過東京, 所以今次想去一D未去過既地方. 但我地又無咩Idea. 有無package係一人來回機票加雙人酒店係平靚正呢? 唔留係東京shopping, 我地又可以去邊呢? 我地既budget係around HK$10,000-15,000.

最佳解答:

ANA 藍天假期的 package 沒有要求二人同行,可以一人 book package 但 要雙人房 http://www.anaskyholiday.com.hk/chi/index.aspx 東京附近都有不少觀光點呢 日光,有二社一寺的世界遺產,附近尚有鬼怒川溫泉 箱根.熱海.伊豆,最近東京的溫泉區,其中箱根有不少觀光點、美術館等,亦可從蘆之湖、大涌谷等景點遠眺富士山,可以玩2-3日 鎌倉,為古時幕府的根據地,所以都有不少古蹟。4月13-20日還有慶祝登錄為世界遺產的祭典呢! 輕井澤.草津,輕井澤是一個很歐化的地區,亦是滑雪聖地,附近的草津溫泉為關東第一名湯 川越,距離東京又近,由池袋前往川越只需30分鐘,又具日本傳統特色的小鎮,非常適合作1日遊 比較大路的就是箱根那邊,日光也挻不錯

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()