close
標題:

救命!!!香蕉有虫!!

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我今日食香蕉個陣,食到一半,突然發現我手指無啦啦有條好細既青虫仔,之後我嚇到吐返食緊個d香蕉出來,但我已經食左半條啦,諗住扣喉嘔返出來,又嘔唔到,而家好驚呀~><我唔肯定我食個陣有無第二條or已經唔小心食左,但總知我見到個條係冇食到,比我捉左!我而家好驚佢會唔會係個d咩寄生虫,好驚!同埋想問大家食左會唔會有事架??thx!!!

最佳解答:

唔使驚, 條蟲驚過你呀 ^0^ 人地青色既蟲係食齋既, 唔係寄生蟲, 9 x 9 比你咬死左, 成為你既點心啦. 青蟲除左含豐富蛋白質外, 對人體冇影響... 咁即係補品來啦! 人地燕子口水又食 [燕窩], 發左霉既蟲蟲死屍又食 [蟲草], 你個條青蟲都算正常食物啦. 唔使擔心, 完全冇事.

其他解答:

我唸應該唔係寄生虫,因為寄生虫絕大多數都寄生在肉類裡,而且我上CHEM堂既阿sir話過食咗落肚D細菌同蟲大部份都被胃酸弄死,來解釋醋點解冇菌,所以你並唔使太擔心。 樂觀D想,香蕉冇農藥,先會有蝸牛之類既蟲出現,你反而唔使害怕農藥有毒。 不過最後,我給你一個溫馨提示:以後食嘢之前要先望清楚D嘢食有冇壞呀!|||||寄生蟲... 吞下去現在才說的話 一早已在你的腸過夜|||||cat 大真幽默 =w="|||||我都試過食番茄見到好多蟲仲moving緊..不過我已經食左一半!!!!..當時都係嘔唔到..唯有飲水想哦出黎..之後好似無事..無肚痛or肚潟..希望無事..應該唔係寄生虫..much thanks if anyone can help..|||||放心 d虫 是食香蕉姐 並不是寄生虫 其實個個人體內 而都有寄生虫了 好似只會係你體內食 你食的食物|||||你都是快D同你MUM講 快Dcheck下有冇事 因為我MUM話 去洗手間時寄生虫是去吾到出來 會在肚裹和你分享食物
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()