close
標題:

我吾知點做好=[..

發問:

系咁既...我系一個好偶然既機會,識左一個男仔.佢20,我14.我同佢識左差吾多2個月.其實2個月吾算長.但系呢2個月入面,我地進展好快...初初幾次出街,佢已經會拖住我隻手行.之後1個月到就開始會kiss我.根住依加會kiss+摸.而且,我feel到kiss... 顯示更多 系咁既... 我系一個好偶然既機會,識左一個男仔. 佢20,我14. 我同佢識左差吾多2個月. 其實2個月吾算長. 但系呢2個月入面,我地進展好快... 初初幾次出街,佢已經會拖住我隻手行. 之後1個月到就開始會kiss我. 根住依加會kiss+摸. 而且,我feel到kiss kiss下,佢會扯左. 因為kiss戈陣佢會攬到我好實, 根住佢會開始深呼吸戈啲. 我地吾系情侶關係, 而我會同意,系因為,我中意佢. 所以我驚我拒絕,佢會開始吾中意我戈啲. 我都覺得佢系玩緊我. 因為佢系呢方面好有經驗. 但系佢放左工之後好夜都仲會幫我溫書,溫習. 咁算吾算佢有啲緊張我呢.? 而且有時,我反到屋企,遲左打比佢. 佢都會問做乜吾打比佢,佢會擔心我戈啲. 我都知道,6年差距好大. 但系,我依加想知既系. 我咁落去,岩吾岩.? 佢系咪玩緊我? thx all.. 更新: Jkjk;; 系我14.佢20... 20已經夠成熟啦掛-_-.

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

佢梗係成熟啦, 直頭香蕉成熟時。 唔成熟個個係你呀, 唔係情侶都畀人掂, 你真係好過雞少少,人地雞起碼都有錢 條仔唔扑你,都係怕衰十一啫 不過我諗佢好快會扑你架喇, 而你咁唔成熟,又梗係肯畀佢扑啦:) 唔好話我睇死你:)

其他解答:

YES AH~!!!!!!!!!!!!|||||唔啱,佢係玩緊妳。若妳繼續所有不好的後果妳要有心理準備。好自為之吧!|||||唔好繼續 同細路玩 你口味都幾特別 搵個成熟d啦|||||吾岩!!!!!!!!
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()