標題:

中一派位選區

發問:

請問 Band 1女生選擇深水步區 (Sham Shui Po) 還是觀塘區較為好呢 ?

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

我自己係觀塘區既 深水步區D女校吾錯架,嘰好的 觀塘區既女校有 梁式芝書院 B.1尾 校風好 聖安當女書院 B.1尾~B.2頭 校風嘰好 聖傑靈女子中學 B.1頭 校風好好 藍田聖保祿中學 B.1頭 校風好好 寶血會上智英文書院 B.1頭 校風好好 {都系深水步區} 聖母玫瑰書院 B.1尾 校風ok {都係深水埗區} 香港聖瑪加利女書院 B.1頭~中 校風ok 深水步區: 德貞女子中學 B.1中~尾 校風ok 德雅中學 B.1尾 校風ok 天主教母佑會蕭明中學 B.1尾~B.2頭校風ok 香港培道中學 B.1中 校風嘰好 保祿六世書院 B.1中 校風嘰好 有區都吾錯架! 我覺得觀塘區女校好DD =]

其他解答:

我住kt區..又係女仔 我覺得你選深水步區較好 因為觀塘得2間女校..2間男女校好[英中] 有2間ok既中中就黎轉男女校// 我諗深水步區d學校會好d lor.. 觀塘區d好學校好多人爭ga..
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()