標題:

幫我幫我幫我...幫我作一篇介紹一個主題公園...作文字數(450)

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

發問:

幫我幫我幫我...幫我作一篇介紹一個主題公園...作文字數(450) 急急急急急急急急............ 更新: 教埋我點作里篇文 更新 2: 教埋我點作里篇文

最佳解答:

香港最出名就係海洋公園同迪士尼架啦,兩個地方都係香港最出名嘅旅遊景點,唔但只係香港人自己,好多外地人黎親香港都會去哩兩個地方,咁你咪可以揀一個作為你遍作文題目嘅主題囉,哩兩個地方帶俾人開心快樂嘅感覺。再唔係就講D歷史D嘅例如香港公園、動植物公園、九龍公園,九龍城寨公園...等等,香港咁多出名嘅主題公園大把野你作啦 !!

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()