標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

順利天主教中學

發問:

我本人係9月份讀中一的 我派唔到我理想ge中學 派左第5第6個志願,寧波第二中學 如果我想中二9月開學係順天到讀,積係插班 我要係咩時候拿表? 我要係寧波第二果到全級第幾?

最佳解答:

我係讀觀塘區band1英中既~ 好少聽過有插班......但係我都會encourage你係7-8月份期間去你心儀既中學睇下有無得插班~~ 但係唔sure係唔係呢個時間~我諗你6-8月都可以去試下,會有機會既~ 你要係寧波二全級考第1-2就幾安全~~因為頭2機會率會大好多

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()