標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

越南西貢雞飯食譜

發問:

請問有無人食過西貢雞飯?係越南菜式,找不到食譜,不知道個汁是用什麼材料做出來,請幫忙提供,謝謝 更新: 首先謝謝你的回覆,個飯我唔係0係香港食0架,係0係西澳栢斯0既一間越南餐廳食,味道係甜甜地,個雞係炸過先,然後"林"d汁上面度,個汁係透明有d好醉0既辣椒塊,我覺得係用泰式雞醬整,但就諗唔到除咗泰式雞醬外,仲要加d咩落去,或者我0既諗法係錯的....因為我宜家身在香港,所以唔可以再去果間餐廳度食,而香港又無得食... 更新 2: 另外我還想問,你指的唯一雞飯是華人做出來的,那是什麼雞飯? 更新 3: 係呀...個飯d汁係酸甜味架...我諗都似你講0既童子雞飯,咁請問一下你知唔知個汁係用咩調味料做出0黎架??

最佳解答:

越南西貢雞飯?你係香港食或者你係越南食架? 不過正式ge越南菜係冇雞飯個喎! 點解我咁肯定? 因為我係0係越南長大架! 越南為一ge雞飯係我地華人煮出黎, 所以係唔屬於越南式架! 你所講ge汁係乜味道, 你睇到入面有乜?係乜嘢色? 話過我知, 等我睇可唔可以幫到你! 2008-04-02 06:27:45 補充: 華人做出黎ge雞飯有幾種如: 海南雞飯, 童子雞飯, 燒雞飯等. 聽你咁講果d汁第一如果係濃縮做出黎就可能係用酸甜汁做架(因為越南人都幾喜歡酸甜味道), 第二如果d汁係稀稀黃黃橙橙地呢我諗就係越南人最常用ge魚露水(不過要經調味先好食)越南人全部都係用魚露水黎煮嘢架, 至於泰式雞醬我就未食過, 所以唔知係唔係用佢黎整. 但聽你形容就比較似童子雞飯, 我食過果d飯好似係有小小橙色, 雞又係炸過, 之後有一碗透明汁做調味. 幫唔幫到你呢? 2008-04-03 12:20:51 補充: 我哋家庭煮ge都係一般酸甜汁, 唔好食架! 所以我哋就買現成ge樽裝好味好多, 不過我唔知香港有冇得買. 以下係我家庭所煮ge汁做法, 你試下啦, 講明架唔係好好食, 希望唔好見怪. 酸甜汁料: 紅指天椒(切碎) 半隻 蒜茸一茶匙 1 洋醋1 1/2茶匙 番茄汁一湯匙 砂糖一湯匙 鹽1/6 茶匙 *將以上各材料混合,慢火煮滾 最後加生粉1/2 茶匙打献

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()