close
標題:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

有咩方法...(急急急急)女仔必入~

發問:

我想問有咩方法可以預先知道幾時黎M呀~ 同埋我差5多次次黎M都會遛M 呀~可5可以教我一D方法可以令我5會遛M 呀(5好講一D連白痴都識GE方法A ~OK)~因為遛M真係好辛苦A ~ THANKS ~ 我會好感謝你GA !THANKS 更新: 咁我想問點樣先至5會有咁多m到a ~ 因為我無論用幾大張m都係會遛m呀~~!! 真係好辛苦a 仲有冇其他方法a ~食咩野可以令d M 5會黎咁多a ~ 同埋食咩會令d M黎得好多ga ????

最佳解答:

我聽人講黎m果陣,食d香蕉同埋雞蛋會減少m,係唔係真我就唔知啦!!我通常黎m前嘅一個星期內都會有d預兆,譬如: 起月經疹,生痘痘,胸部脹痛仲有心情唔好.一般黎講,黎m果陣坐穩陣d,冇四周圍走,瞓覺時側著身體黎瞓,飲多d水,應該就唔會流咁多m.

其他解答:

我講講我既方法啦~~ 我通常里m之前都會生暗瘡 同埋預左m會係呢個星期左右里(里m個計起28日後) 遛m我個方面我都會擇一d比較長既m巾|||||about 1 month put two or more pads
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()