close
標題:

跟團問題,,

發問:

我報左東記東京5天團牙 我想問問呢... 跟團...佢帶你去到一個地方...係會放你係到..講集合時間..跟住就俾你自己係個度行,,定係佢會一路帶住你黎行..冇得自己睇架???

最佳解答:

除非是一些需要介紹的景點,例如講歷史、建築特色、或者一些特別資料…你就要跟住導遊,否則都是到達目的地後,講一些要注重的事項,再講集合時間和地點,就解散,各自玩…

其他解答:

你是不是跟東記 JTGA05 這團呀? 東京迪士尼樂園、童話世界HELLO KITTY LAND、富士急樂園、滑雪場玩雪、台場彩虹橋、溫泉、池袋、銀座購物開心歡樂五天團 這個團都是去一些樂園和購物熱點, 領隊通常都只會放你係到..講集合時間..跟住就俾你自己係個度行。 你不喜歡嗎?|||||你唔係問清楚先報咩?~我冇跟團經驗 我只係讀過旅遊~要睇你0既安排~ 有d講集合時間就係你地0既自由時間... 佢唔會跟你..我諗係咁~

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()