close
標題:

bb身上有紅點.

發問:

我bb女依家七個半月大。前兩晚半夜有少少發燒,不過好快退,尋晚已經無燒啦,只系呢兩晚都訓得唔好,胃口差左。佢呢兩日面仔有紅點,嘴角同眼皮都有,今日發現身上都有。都唔知道發燒同紅點有無關系。見佢唔舒服訓唔好,好擔心。聽人講bb一定要飲下開奶茶,但有人又話要一歲之後先可以飲。 依家我連佢系咩問題都唔知,有無高人可以指點下?我可以點做呢?唔該晒!

最佳解答:

你既BB應該係出緊玫瑰疹,一般BB係一歲前,發燒之後都會出現,呢D紅點應該係唔痕唔痛,對BB冇咩影響既,而且過幾日就會自己消失,所以唔使太擔心 你可以帶BB去睇醫生確定一下,不過基本上都冇咩特別藥物比BB架喇 BB訓得唔好都係因為岩岩先病好,唔需要太緊張。另外亦冇話BB一定要飲開奶茶既,試諗下外國既BB都未必有開奶茶呢樣野啦~ 不過若果你覺得BB有熱氣既情況,都可以比佢飲。BB六個月大都已經飲得架喇~ 最好就係去藥材鋪買番黎自己煲

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

IT'S NORMAL唔使擔心 我个BB试过几次因为發完燒所以会出紅點 可能热氣可以俾D凉茶佢喝|||||係梅瑰診.你帶b去睇醫生啦. 佢呢2日會冇咩謂口. 可能唔係好飲奶.你比0的葡萄糖佢飲,我個兒科醫生講既.|||||你應該立刻去睇兒科醫生。 因為任何人講都係不負責任的,沒有作用。
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()