close
標題:

我想打邊爐

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我想打邊爐,去邊食好 要任飲任食,80蚊到 係荃灣OR 葵青區 最好比埋價錢我

最佳解答:

荃灣可以去榕榕酒家, 係任飲任食, D野都幾新鮮, 不過最近加左價, 連埋D茶芥, 加一........要九十幾蚊喎 地址--- 海霸街114號地下

其他解答:

有咩可能會有咁平ar? 要打邊爐,仲要任飲任食!? 80蚊!? 不可能的~ 係荃灣,我打過最平的邊爐都要130蚊!(冇任飲任食) 要果你揾到了咁平的話, 我也要去試試了! 不過,你可以去屯門or元朗的大排擋lo~ 70蚊有一餐! 一餐夠曬3人食!
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()