close
標題:

選中學~10點

發問:

聖保羅男女取錄左我,但係又想去庇理羅士(第一輪interview已經去左) 都想去聖保羅男女 我屋企經濟負擔得起聖保羅男女$$ 咁如果庇理羅士叫我去第二輪interview,咁我應該選邊間???? 咁又如果庇理羅士唔叫我去第二輪interview,咁我應否等派位去庇理羅士??? ps:我成績好好,次次考試頭2名 更新: 我個網係油尖旺區.... 庇理羅士應該唔係我個網... 好多謝各位既ans. THX a lot...

最佳解答:

聖保羅男女係比庇理羅士較為好既.. 姐係各方面,, 排名啦,,讀書呀個D.. 你屋企經濟負擔得起聖保羅男女,, 係件好事.. 但係因住因為你唔係原校升上黎而被排擠.. 當然,, 成績好既話就會好D.. 我唔知你本來係邊間啦.. 但係你係小學成績排名前並唔代表你去到St.Paul co-ed會比D人好.. 另外,, 你E+聖保羅男女收你,, 但係你又三心兩意,, 小心到時兩頭唔到岸.. 到時second interview入唔到庇理羅士既話,, 而你又無係報聖保羅男女到留位就唔好喇.. If你有學校收,, 就無得派位架喇,, 我就認為聖保羅男女好D

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

聖保羅又出名, 成績又好(會考同高考都超勁 好true), 音樂又數一數二, d人又nice, 老師又有料, 男女校又正常 (無論係合作同感情生活都正常d 冇乜tb), 而家仲擴建左校舍 有幾多人恨入都入唔到a 入左包你大把前途|||||我覺得你應該看看哪一間中學較適合你,聖保羅男女較多元化,而庇利羅士則是傳統名校…… btw,我而家讀緊聖保羅男女,唔係太辛苦咋!!|||||聖保羅男女better,而且聖保羅男女 is 名校 根據http://www.hokkaidohk.com/best_school.htm , 她排第7 庇理羅士排第100 入聖保羅男女,大把前途.(只要不拍拖分心就行,不是說不行拍拖,是不要分心就行.)|||||其實你去邊間中學又有乜所謂~~最緊要你鍾意~~反正你到中五會考個分你好咁咪得囉~~ 小學成績好~唔一定代表你中學成績~最好都係選一間合自己~and有能力讀到~其實邊間又有乜所謂~~ 2007-03-12 20:12:45 補充: 其實你去邊間中學又有乜所謂~~最緊要你鍾意~~反正你到中五會考個分考到好~咁咪得囉~~小學成績好~唔一定代表你中學成績~最好都係選一間合自己~and有能力讀到~其實邊間又有乜所謂~~
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()