close
標題:

下巴到有d軟同硬 d 毛呀

發問:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我大約13歲左右. 在12歲個陣時.我發覺面上生左d 毛. 有d硬有d軟. 硬個d係下巴下面. 軟個d係個 口上面 我想問e d毛點先可以清理到. 有冇大人可以教下我男人方法呀 更新: 如果我想修剪一下 有冇剃刀 d圖呀. 同大約幾多錢架.邊到有得買同點用

最佳解答:

下巴的毛叫 so,是男性發育的時候都會有。 其實你咁細個,d so唔明顯,就唔好搞啦。 如果d so長得太多,你可以用剪刀修剪一下。 到你出去做野時先用剃刀剃so

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()