close
標題:

香港e道指紋問題 非常急!!20點!!!!

發問:

我依家16歲 我11歲申請E道個陣 我記得我印指紋印左好耐同印得差 之後我啊媽叫我用返傳統個D過 我想問下 我其實有冇申請E道 因為我係智能身份證 到依家我都未試過用E道過 如果我係有申請呢 我第一次用既話 係咪要去D有自動申請E道功能既機過(聽日講第一次要) 同埋有咩注意 THX 同埋問埋如果真係要再去申E道 要幾錢? 更新: 請不要copy政府網站既野比我 我睇完識既話洗黎問?? 更新 2: 佢話印得唔係幾好印左好多次 最後係點我真係唔記得 5年前..

最佳解答:

E-channel is automatic for all Hong Kong Smart ID holders. So what you have to do is simply use it. If problems occur, personnel from Immigration Department will provide assistance.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:

E道有兩種:普通E道與及快速E道,快速E道需預先辦理登記,不用錢,我也沒有登記;普通E道則只要是智能身份證便可使用,不用預先辦理登記。 多年前入境處曾經開記者會介紹E道,指有十多名香港居民因為指紋數據未能載入身份證晶片,所以不能使用E道而要過櫃檯。 你搞身份證時印指紋入境處職員有沒有說有問題?沒有的話,可以再試。 2014-04-23 15:29:32 補充: 你可以在E道一試,若果不成功的話就要過櫃檯。|||||持有智能身份證又年滿11歲或以上的香港永久性居民,都可以使用 e-道辦理自助出入境手續,無需事先申請的; 使用e-道時,你只須將智能身份證插入e-道前方的閱讀器,當閱讀過程完成後,你便可進入e-道。進入e-道後,請把已登記的手指平放於指紋掃描器上,指模一經核實便可離開e-道。
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()