close
標題:

急!油尖旺中學好D定係葵青D中學好D??

發問:

如題.. 但係我想知多D佢地GE資料~ (唔計男校,私校) QE,真光,St.Mary(尖沙咀),銘基,安柱,可風,林護..... 幫我排下次序(邊間最好) 我想知旺角D BAND 1好D定係葵青D BAND1好D 答案唔好咁主觀~我要客觀D thanks!!

最佳解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

你要客觀D,好,我就客觀D,根據各較校歷史,口碑,入大學成績來排位. 林護,St.Mary(尖沙咀),QE ,真光,安柱,可風,銘基 油尖旺中學好D定係葵青D中學好D?? Sorry,這個問題很難有個好答案,两區都有不錯學校.但以數目而言,似是油尖旺中學多些!!

其他解答:

1.林護 2.真光 3.St.Mary 4.安柱 5.可風, 6.QE 7.銘基
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()