標題:

吉隆坡酒店...請幫忙

發問:

有冇人住過 Melia kuala Lumpur 酒店? 這間酒店好嗎?是不是星去光大道也很近? 附近有那些商場和食肆? 比如印度菜...從機場怎樣去? 更新: 非常多謝呢位朋友既幫忙,答得很詳盡呢,我會挑選為最佳答案. 咁...係咪即是 Melia Hotel 較為好d,行街食野比 住係 Equatorial Hotel 好d...Melia Hotel 睇相好似新d同靚d囉...唔知安唔安全同埋d service 又好唔好呢...好多野問呵...嘻..嘻.. 可唔可以話埋比我知點樣從機場去酒店..因為走個日會坐 朝早9點幾機走.. anyway, thanks so much.

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

最佳解答:

又系我啊~ 其實Melia 酒店系市中心﹐ 去邊度都會好方便﹐星光大道(Bintang Walk)亦系附近﹐行路大概10分鐘﹔行街最好去‘金河廣場(Sungai Wang)', 系依邊年輕人的聚集地﹐買野價錢相對比較低﹐但系依邊的年輕人崇尚香港文化﹐好多店鋪都拿香港做‘招牌’﹐但系D貨就從大陸入﹐不過價錢都會俾香港平﹐行路大概5分鐘﹔金河廣場對面有Lot 10 同Star Hill﹐ 依兩間都系名牌集中地﹐全馬唯一的LV就系Star Hill(Star Hill 出面個跳街就系星光大道)﹐從金河廣場過去大概5分鐘﹔食野就要去Ah Lor Street﹐就系金河廣場附近﹐成條街都系食市同地道小食﹐不過就要夜晚去﹔其實我就唔建議你去時代廣場了﹐依邊的時代廣場唔同香港的﹐依邊的做到好Cheap. PS: 必買之選-Vicci鞋鞋(女裝)﹐好多款﹐又好平﹐大概HKD50-100就有交易了﹐系金河廣場同Lot 10都有。希望我D Info幫到你啦~ 記低D地點﹐系酒店Loby應該會打聽到。

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()