標題:

申請公屋問題!!

發問:

本人想申請公屋,大多數既資料都己經向房屋署睇過,但係有幾個問題 1.我現在無業,可唔可以申請公屋,如果可以,咁我之後有工作,人工又超過左個限額,咁仲可唔可以申請呢?? 2.我而家同阿媽同細佬三個人住同樣係公屋,咁如果我要申請洗唔洗要向而家住緊果度刪除我個名??如果要刪除,會唔會影響我而家住緊果度(列如我阿媽同細佬要轉返細單位)?? 3.如果我選地區選擴展市區,到時有冇得再選沙田區(因為屋企人都係呢區),因為擴展市區入面又有幾個區 4.本人係破產身份,我己知道可以申請公屋,唔知輪候時間會唔會唔同,快d?慢d?

最佳解答:

1. 無業可以申請。之後有工作,人工又超過左個限額,咁就唔可以申請。 2.可以唔刪除,但1人申請行計分制要先扣30分(即係比一般人多等30個月)。 刪除左,唔會影響而家住緊果度,因為你住緊2-3人屋,del 1人都仲有2人,冇事 3.冇得選沙田區,因為電腦編配,可以擴展市區任何一處(如青衣,將軍澳) 4.同其他申請人一樣,冇快d慢d

其他解答:

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

我係欠債及破產過來人 想分享下我的經驗去我的破產網誌"一起走過欠債及破產的日子"到睇下 內有好多有關欠債及破產資料 還在不停更新中,謝謝。 http://auctions2007.mysinablog.com/|||||1.可以的 2.一定要,可能會 3.公屋係無得選 4.3年-5年,如果要快d就住一d死過人的公屋|||||申請表可在各屋邨辦事處,各區房屋事務詢問處及樂富香港房屋委員會客務中心索取。 填好表格,連同各申請人之ID copy,存摺copy,公司填的薪金証明書及其他資產(如股票)之證明,郵寄/交往香港房屋委員會客務中心。如一齊冇問題約2-3個月房屋署就寄張輪候藍卡俾你 第一章:申請租住公共房屋 輪候公屋登記冊 房屋署設有輪候公屋登記冊,申請人可以選擇任何三區的公屋。鑑於市區公屋非常缺乏,由一九九零年十二月十四曰開始,申請人只可選擇座落於非市區如沙田(包括馬鞍山)、荃灣(包括葵涌及青衣)、將軍澳、大埔/粉嶺/上水、屯門/元朗/天水圍及離島的公屋,其他地區的選擇將無效。若所選的地區全是市區,申請書將作廢。然而高齡人士,則可選擇任何地區的公屋。 (l) 一般家庭申請公屋辦法 (a) 申請條件 (i) 申請人須年滿十八歲。 (ii)家庭人數不少於二人。申請人與其他成員的關係須為夫婦、父母、子女、祖父母、孫、未婚兄弟姊妹或願意與申請人共住並倚靠其供養的親屬。 (iii)申請書內所有已婚家庭成員,必須與配偶一同申請(已離婚人士、配偶已去世或在外地居住者除外)。 (iv) 在配屋時,申請書內大部分家庭成員包括申請人必須在香港住滿七年。至於二人家庭.兩人均須在香港住滿七年。 (v) 由申請書登記日期前的二十四個月起,直至入伙日期止,申請人及家庭成員不得 擁有或與人共同擁有任何住宅樓宇; 簽訂協議購買住宅樓宇; 或持有一間擁有住宅樓宇的公司一半以上的股權。
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()