標題:

日本東京自遊行一問

發問:

我自己跟識路既人就去過一次自遊行 今個暑假我就想自己同媽媽再去一次 但我唔太識日文 其實我好唔好咁謬謬然就自己去一次呢? 無論酒店交通我都驚會有問題 尤其交通 係成田機場去品川/新宿係咪要搭機場快線? 但係邊度買飛同係邊度搭? 由酒店番機場既時候又可以搭咩 ? 呢D旅行社會唔會幫埋你? 反而我就唔太擔心去玩既交通,因為我主要都想去JR山手線 搭JR都好容易 但我比較擔心由機場去酒店既交通

最佳解答:

如果只是去東京的JR山手線遊,唔識日文都沒特別問題, 因為車站名絕大部份都係用中文字(即漢字),香港人睇得明。 另外市面有好多旅遊書介紹山手線自遊行,裡面有各站週邊地圖, 買一本去到玩就絕無問題了。 一般機票酒店在香港先付款預訂比較好, 在香港訂好後一般都會發出酒店入住劵, 方便到酒店時溝通有問題。 至於機場快線(NARITA EXPRESS)方面, 去程可以在【成田機場】購買, 回程可以在【新宿JR站】或【品川JR站】購買,單程3110日圓, 另可購買《SUICA咭+NARITA EXPRESS》優惠套餐: http://www.jalselect.com.hk/data/special/JR%20EAST.pdf 除了機場快線,亦可乘搭其他例如SKYLINER等火車, 價錢會較平宜,但需要在日暮里或上野轉車。 香港暫時並沒有旅行社代買NARITA EXPRESS, 但在日本購買很方便,可用英語溝通, 亦可在購票機前購買,有英語顯示。 如有其他查詢,可以補充。

免費註冊體驗

 

此文章來自奇摩知識+如有不便請留言告知

其他解答:
arrow
arrow

    xab61jp14n 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()